نژادبهرام: افزایش نرخ بلیت مترو حداقلی بود

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت واقعی بلیت مترو بیشتر از نرخ های افزایشی مصوب شورا است، گفت:جهت رعایت شرایط اقتصادی شهروندان افزایش نرخ حداقلی در نظر گرفته شد.

نژادبهرام: افزایش نرخ بلیت مترو حداقلی بود
کد خبر: 474739
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۰:۵۲:۴۶

اعتمادآنلاین| زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره سرانجام پرونده دو شهردار دستگیر شده در پایتخت اظهارداشت: در حال حاضر دو شهردار منطقه 2 و 8 همچنان با قید وثیقه آزاد هستند و همچنان پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

به گزارش فارس، وی افزود: این که گفته می شود مهناز استقامتی و حسن رحمانی دو شهردار منطقه 2 و 8 به محل کار بازگشته اند صحت ندارد و هر دو شهرداری منطقه اکنون با سرپرست اداره می شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: افزایش نرخ بر اساس مصوبه شورا و تأئید وزارت کشور و فرمانداری است. همه ساله افزایش نرخ صورت می گیرد و امسال علیرغم افزایش چشمگیر تورم، افزایش نرخ کرایه ها به صورت حداقلی در نظر گرفته شد.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: نرخ واقعی بلیت مترو و اتوبوس بسیار بیشتر از میزان افزایش یافته است و جهت رعایت شرایط اقتصادی شهروندان افزایش نرخ حداقلی در نظر گرفته شد و این درحالی است که درآمد حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا کاهش یافته و هزینه ها چند برابر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها