کد خبر: 474950
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۵۲:۰۰
| |

ساخت سایت با وردپرس و سایت ساز!

سایت سازها و وردپرس طراحی سایت را ساده و سریع کرده‌اند. اگر همین الان شروع کنید تا یکی دو روز آینده سایت‌تان آمده می‌شود و فروش اینترنتی را آغاز می‌کنید.

ساخت سایت با وردپرس و سایت ساز!
کد خبر: 474950
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در دنیای امروز داشتن سایت یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است. تقریبا همه کاسبان و صاحبان کسب و کار می‌دانند که برای جذب مشتری باید از فضای مجازی و اینترنت کمک بگیرند. اینترنت دنیایی بی مرز و گسترده است که همه افراد برای رفع نیازهای‌شان از آن استفاده می‌کنند. تا همین چند سال پیش برای خرید لباس عید پاساژها و بازارها را زیر و رو می‌کردیم. حالا شرایط طوری شده که حتی خورد و خوراک روزانه و ماهانه خودمان را از اینترنت می‌خریم.

اگر دقت کنید بازارهای سنتی دیگر مثل قبل پر از جمعیت و ازدحام نیستند. دلیلش این است که خیلی از مردم خریدهای خود را اینترنتی انجام می‌دهند. پس برای این که کسب و کارمان رونق بیشتری داشته باشد باید در اینترنت حضور داشته باشیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به فضای مجازی این است که سایت اینترنتی بسازیم. به همین دلیل در ادامه بهترین روش طراحی سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

چطور سایت اینترنتی خودم را بسازم؟


سال‌ها قبل تعداد سایت‌های اینترنتی خیلی کمتر از امروز بود. چرا؟ چون ساخت سایت کار هر کسی نبود. طراحی سایت به دانش برنامه نویسی و مهارت‌های مختلفی نیاز داشت. تا چند سال پیش برای طراحی سایت یا باید دانش فنی آن را یاد می‌گرفتیم یا از یک شرکت طراحی سایت می‌خواستیم که سایت‌مان را بسازد. این دو روش هزینه و وقت زیادی از ما می‌گرفت. حالا چه فرقی با گذشته دارد؟

سایت اینترنتی

مدتی است که سایت سازها و فروشگاه سازها کار طراحی سایت را مثل آب خوردن راحت کرده‌اند. علاوه‌بر این لازم نیست هزینه بالایی را به شرکت‌های طراحی سایت پرداخت کنیم. با وجود سایت سازها باید بگوییم که الان بهترین زمان برای ساخت سایت است. چون هیچ وقت راه‌اندازی سایت به این اندازه ساده و سریع نبوده است.

سایت ساز یک سرویس اینترنتی است که به کمک آن می‌توانیم سایت یا فروشگاه اینترنتی بسازیم. چرا استفاده از سایت ساز را پیشنهاد می‌کنیم؟ به دو دلیل:

۱- کار کردن با سایت سازها و فروشگاه سازها خیلی راحت است و نیاز به دانش فنی ندارد.


۲- هزینه طراحی سایت با سایت ساز بسیار مقرون به صرفه است و به سرمایه زیادی احتیاج ندارد.


البته این را هم بگویم که مزیت سایت ساز خیلی بیشتر از این‌هاست. مثلا اگر بخواهیم رنگ یا ترکیب قسمتی از سایت‌مان را تغییر دهیم، باید از کدنویسی برای انجام تغییرات استفاده کنیم. حالا ما که کدنویسی بلد نیستیم چه کار کنیم؟ در این شرایط اگر از سایت سازهایی مثل پرتال استفاده می‌کنیم، فقط کافیست یک تیکت برای پشتیبانی بفرستیم. سایت ساز پرتال پشتیبانی رایگان دارد. یعنی هر زمانی که درخواست دهیم، سایت ما را تغییر می‌دهند.

یکی دیگر از خوبی‌های سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال این است که ابزارهای کاربردی و لازم برای کارهای مختلف را در اختیار ما می‌گذارد. مثلا می‌خواهیم برای فروش محصول یک درگاه پرداخت داشته باشیم. پرتال به درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل است. شما فقط باید در سایت‌های واسط مثل زرین پال ثبت نام کنید و کد اتصال را در پرتال وارد کنید. به همین راحتی مشتری می‌تواند هزینه سفارش را به صورت اینترنتی بپردازد.

احتمالا سایت‌های مختلفی را دیده‌اید که چت آنلاین دارند. شما هم اگر با پرتال سایت بسازید، این قابلیت به راحتی در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. خلاصه این که پرتال قابلیت‌های مختلفی برای ساخت سایت ایجاد کرده است. اتصال به پنل پیامکی، ایمیل مارکتینگ، اتصال به موتور جستجوی ترب و ایمالز، ارسال سفارش با الوپیک و قابلیت خرید سریع از امکانات دیگر پرتال هستند.

سایت اینترنتی

چگونه برای خودمان سایت طراحی کنیم؟


حالا که کمی با سایت سازها و فروشگاه سازها آشنا شدیم به سراغ نحوه ساخت سایت با آن‌ها می‌رویم. سایت ساز پرتال یکی از بهترین سایت سازهای ایرانی است. به همین دلیل قرار است طراحی سایت با این سرویس را به شما آموزش دهیم. برای استفاده از سایت ساز پرتال فقط کافیست در سایت آن ثبت نام کنید. بعد باید اسم سایت و نوع آن را انتخاب کنید. به همین راحتی سایت شما ایجاد می‌شود. وقتی وارد پنل کاربری سایت‌تان شدید تعدادی ویدیو آموزشی می‌بینید که نحوه کار با سایت ساز را به شما آموزش داده‌اند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم آموزش کامل و تصویری طراحی سایت را در مقاله آموزش ساخت سایت مشاهده کنید.

بعد از دیدن این ویدیوهای کوتاه می‌توانید سایت دلخواه خودتان را با پرتال بسازید. هدف سایت سازها و فروشگاه سازها این است که طراحی سایت را تا جایی که ممکن است ساده کنند. به همین دلیل تمام افراد می‌توانند با این سرویس‌ها یک سایت اینترنتی بسازند. اگر هنوز تصمیم‌تان برای استفاده از سایت ساز یا فروشگاه ساز قطعی نشده، در ادامه چند مورد از مزیت‌ها و معایب آن را آورده‌ایم.

مزایای ایجاد سایت با سایت ساز


کار با سایت ساز بسیار راحت است.


به هیچ عنوان کدنویسی نیاز ندارد.


هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد.


پشتیبانی دائمی و پاسخگو آماده رفع مشکلات شماست.


لازم نیست بابت هاست و دامنه هزینه کنید.


از اطلاعات شما به صورت منظم بکاپ گرفته می‌شود.


با توجه به بودجه خودتان می‌توانید از بین پکیج‌ها یکی را انتخاب کنید.


قابلیت شخصی سازی تمام بخش‌های سایت وجود دارد.


امنیت بسیار بالایی دارد چون یک پلتفرم اختصاصی است.


سایت طراحی شده با سایت ساز همیشه سرعت بالایی دارد و سایت شما به مرور کند نمی‌شود.


معایب ساخت سایت با سایت ساز


قالب‌های محدودی در دسترس شما قرار می‌گیرد.


افزونه‌ها و امکانات زیادی در دسترس شما نیست.


شما هم می‌توانید برای خودتان یک سایت بسازید


شاید تا قبل از خواندن این مطلب فکر نمی‌کردید که خودتان هم بتوانید سایت اینترنتی بسازید. حالا که فهمیدید طراحی سایت اصلا سخت نیست، وقتش رسیده کسب و کارتان را آنلاین کنید. سایت اینترنتی شما را به جهانی بدون مرز وارد می‌کند.

مهم نیست مشتری شما در کجای کشور و حتی جهان باشد. وقتی در اینترنت به دنبال چیزی می‌گردد وارد سایت شما می‌شود. آن وقت اگر محصول یا خدمات شما را بپسندد، به مشتری‌تان تبدیل می‌شود. سایت اینترنتی فرصت خوبی برای دیده شدن به شما می‌دهد. پس از این فرصت استفاده کرده و مشتریان بیشتری برای کسب و کارتان پیدا کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها