ماجرای هجوم مردم به یک مرغداری در نیک‌شهر سیستان و بلوچستان چه بود؟

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

ماجرای هجوم مردم به یک مرغداری در نیک‌شهر سیستان و بلوچستان چه بود؟
کد خبر: 475021
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۱:۳۲:۲۲

اعتمادآنلاین| حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در شهرستان نیکشهر به یک مرغداری هجوم برده، اظهار کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان شهرستان نیکشهر موضوع شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته که فرد مورد نظر یوم جاری دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد.


به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: یکی از اولویت های پلیس، ارتقاء امنیت روانی جامعه است لذا افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند، قطعا با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان به گفته ها و اظهارات صاحب مرغداری در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ماجرای شلوغی اصلا ارتباطی به سرقت مرغ نداشته و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از محل ذکر شده کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها