جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد:

تعطیلی گروه‌های شغلی به مدت دو هفته / روند صعودی ابتلا و بستری‌های مربوط به بیماری کرونا

فرماندار خرم‌آباد در خصوص قرمز شدن و رشد نزولی فوتی‌ها در خرم‌آباد گفت: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

تعطیلی گروه‌های شغلی به مدت دو هفته / روند صعودی ابتلا و بستری‌های مربوط به بیماری کرونا
کد خبر: 475056
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد، ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: با توجه به تبدیل وضعیت خرم‌آباد به قرمز، سطح آمار ابتلا و بستری‌های مربوط به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر میانگین تعداد بستری‌ها روزانه به 70 نفر رسیده که نگران‌کننده‌است، همچنان‌که آمار جان‌باختگان نیز رو به افزایش بوده و کماکان نیز ادامه‌دارد.

فرماندار خرم‌آباد بر تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تاکید و تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

طولابی با تاکید بر ایجاد حساسیت در بین گروه‌های مختلف جامعه در جهت رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، از کمیته اطلاع‌رسانی استان درخواست کرد نسبت به آگاهی‌بخشی و ایجاد حساسیت بیش از گذشته اقدام کند.

وی ادامه داد: مصوبات جلسات گذشته همچون محدودیت تردد خودروها به آرامستان‌ها و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی باید با شدت بیشتری اجرایی شوند، شهرداری در مناطق تجمعی در حوزه شهری همچون تجمع در کنار دست‌فروش‌ها را مدیریت کند.

فرمانداری خرم‌آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی تردد خودرو در ورودی‌های شهر را کنترل نماید، افزود: پلیس‌راه از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان جلوگیری و مانع خروج ماشین‌هایی با پلاک بومی به شهرهای دیگر شود.

طولابی بیان داشت: منع تردد شبانه از 22 تا 3 بامداد همچنان برقرار است، برخی مناطق روستایی را در صورت افزایش آمار مبتلایان قرنطینه شوند تا از شیوع گسترده بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها در ماه مبارک رمضان نیز برقرار هستند، گفت: بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا، تا زمانی که در وضعیت قرمز هستیم، محدودیت‌هایی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خواهیم داشت و برنامه‌های مذهبی باید به صورت فردی برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها