کد خبر: 475075
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۳:۲۹
| |

قالیباف: می‌توان در یک برنامه 5 سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره اقتصاد کشور هم نیاز به همین روحیه دارد، گفت: می‌توان در یک برنامه 5 سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند، به شرطی که این باور در ما باشد و به مردم و جوانان متخصص‌مان ایمان داشته باشیم.

قالیباف: می‌توان در یک برنامه 5 سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند
کد خبر: 475075
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۳:۲۹

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف ظهر امروز در همایش سراسری کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی امنیت‌آفرین و اعتمادساز است، اظهار داشت: امروز ناجا با همان روحیه دوران دفاع مقدس مشغول خدمت به مردم است و همان باورها در بین کارکنان جاری است.

به گزارش دیدبان ایران، رییس مجلس افزود: امروز می‌بینیم که عظمت انقلاب اسلامی آشکار شده و آمریکایی ها زانو زده‌اند، البته مشکلات هم وجود دارد که این مشکلات ناشی از عملکرد خودمان است، نه اندیشه‌ها و مبانی انقلاب.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان مشکل اقتصاد، فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی را حل کرد، گفت: البته مجاهدت و تلاش برای حل مشکلات سخت است، ولی امکانپذیر است.

قالیباف تصریح کرد: به عنوان یک فرد مطلع، معتقدم که اگر همه دست به دست هم دهیم و با همین روحیه مجاهدت تلاش کنیم و همان باورهای انقلاب و اندیشه های بلند امام (ره) و فرامین و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم و خدمتگذاران صادقی برای مردم باشیم، وعده خدا این خواهد بود که پیروز می شویم و این وعده را خداوند تضمین کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره اقتصاد کشور هم نیاز به همین روحیه دارد، اظهار داشت: می‌توان در یک برنامه 5 سال اقتصاد کشور را به ثبات رساند، به شرطی که این باور در ما باشد و به مردم و جوانان متخصص‌مان ایمان داشته باشیم.

محمدباقر قالیباف پیشتر و در آذر 1398 هم اعلام کرده بود که"بنده ظرفیت‌های کشور را می‌شناسم و با صراحت تمام عرض می‌کنم با همه تهدیدات و فشارهای اقتصادی این کشور در یک برنامه پنج ساله قادر است اقتصاد را به ثبات برساند گفت: در برنامه پنچ ساله دوم می‌تواند حرکت و جهش را انجام دهد و دیگر ما هر روز شاهد گرانی نباشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها