برخورد قانونی با افرادی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در راستای اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: با افرادی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

برخورد قانونی با افرادی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند
کد خبر: 475227
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۹:۱۰:۵۱

اعتمادآنلاین| حسین توکلی در تشریح اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان ری گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان ری، محدودیت های متناسب با این وضعیت پرخطر برای فعالیت صنوف و مشاغل گروه 2 و 3 و 4 اعمال خواهد شد که در مرحله اول آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی لازم پیرامون وضعیت قرمز کرونایی صورت می گیرد و در مرحله دوم تذکر و در آخر نیز با افرادی که به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی بی توجهی می کنند برابر قانون برخورد می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به جهش ویروس و انتقال سریع بیماری کرونا، شیوه اطلاع رسانی باید تغییر کند و ضمن آگاه سازی عمومی، در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان مراکز تشخیصی راه اندازی و این مراکز با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها بصورت ویژه تجهیز و پشتیبانی خواهند شد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای تمامی شهروندان الزامی است، و باید تدابیری در نظر بگیریم تا در راستای حفظ سلامت جامعه با افرادی که به بیماری کرونا و توصیه های بهداشتی توجه نمی کنند برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن درخواست از همه شهروندان برای همکاری در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: آموزش عمومی در راستای آشنایی با خطرات و آسیب های ویروس جهش یافته کرونا در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بسیار موثر است، لذا در این خصوص برنامه ریزی لازم برای اجرای هرچه بهتر در سطح شهرستان ری انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها