کد خبر: 475395
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۵:۲۲:۵۵
| |

سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی در بحث هواپیمای بدون سرنشین آینده روشنی دارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

نیروی هوایی در بحث هواپیمای بدون سرنشین آینده روشنی دارد
کد خبر: 475395
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۵:۲۲:۵۵

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین دانش آموختگی خلبانان اف 4 در پایگاه شهید نوژه همدان، ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه ای است و می توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می کند. در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، نصیرزاده افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگیهای اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‌وری کاری در سورتی‌های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته است و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

مراسم دانش‌آموختگی خلبانان اف 4 نیروی هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، حجت الاسلام قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو روز چهارشنبه در پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها