چرا وزیر کشور در جلسات ستاد ملی کرونا شرکت نکرد؟

مشاور وزیر کشور خبرسازی مجعول مبنی بر اینکه وزیر کشور به دلیل قهر در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت نکرده است، را تکذیب کرد. همچنین جعل مصاحبه به نقل از رییس دفتر رییس‌جمهور را هم رد کرد.

چرا وزیر کشور در جلسات ستاد ملی کرونا شرکت نکرد؟
کد خبر: 475568
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور خبرسازی مجعول مبنی بر اینکه وزیر کشور به دلیل قهر در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت نکرده است، را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا جمعه‌ای افزود: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد حملات سازماندهی شده علیه وزیر کشور و وزارت کشور هستیم که قطعا با هدف تاثیرگذاری در روند فعالیت های مهم این وزارتخانه در انجام انتخابات پرشور و ایمن است.

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور همچنان مقتدرانه با انجام وظایف قانونی خود خواهد پرداخت درخصوص شایعه ابتلای وزیر کشور به کرونا تصریح کرد: در چند روز گذشته دو تن از نزدیکان وزیر کشور به طور خفیف به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که جناب وزیر با توصیه متخصصان بهداشت و درمان و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و اطمینان از وضعیت جسمانی اقدام به دادن آزمایشات لازم کرده و ترجیحا امروز در سلامت کامل و از طریق مجازی به امورات پرداختند و انشاالله با رفع نگرانی ها از روز شنبه در محل کار حاضر خواهند شد.

جمعه‌ای همچنین با رد شایعه دیگری مبنی بر جعل مصاحبه به نقل از دکتر واعظی رییس محترم دفتر رییس جمهور افزود: این خبرسازی نیز نمونه ای دیگر از بداخلاقی های برخی جریانات سرخورده و ورشکسته است که قصد دارند ناکامی های سیاسی واجتماعی خود را از طریق حمله به رکن برگزاری انتخابات و سیاست داخلی کشور جبران کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها