کد خبر: 475601
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

مربی تیم ملی:

بازی‌های برون مرزی دستاوردی برای تیم ملی نداشت

مربی تیم ملی بسکتبال زنان گفت: بازی‌های برون مرزی دستاوردی برای تیم ملی نداشت اما لیگ داخلی با عزم ملی برگزار شد و بسکتبال زنان را در این یکسال زنده نگه داشتیم.

بازی‌های برون مرزی دستاوردی برای تیم ملی نداشت
کد خبر: 475601
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نیکا بیگ لیک‌لی اظهار داشت: شروع سال 99 به دلیل کرونا سخت بود و همه نگران بودند. در هر صورت برای مسابقات لیگ برتر تمامی تیم‌ها بازیکن خارجی جذب کردند.

به گزارش ایرنا، مربی تیم مهرام تصریح کرد: در لیگ برتر هم تیم گروه بهمن را در بازی‌های گروهی و رفت و برگشت بردیم اما در بازی فینال بهمن به بازی بسیار مسلط بود به همین دلیل بازی را واگذار کردیم. از نقاط قوت لیگ می توان به حامیان مالی قوی و رسانه‌ها و به تبع آن دیده شدن بازیکنان خارجی اشاره کرد اما سالن برگزاری یکی از نقاط ضعف آن بود که می‌توانست بهتر باشد.

وی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بسکتبال سه به سه گفت: مسابقات جام جهانی و پیش مقدماتی المپیک نیز به تعویق افتاد و کاپ آسیا لغو شد. در بازی‌های برون مرزی هم دستاوردی نبود اما لیگ داخلی با عزم ملی برگزار شد و بسکتبال زنان را در این یکسال زنده نگاه داشتیم.

مربی تیم ملی بسکتبال زنان عنوان کرد: سال 99 را برای بسکتبال زنان ایران می‌توان در لیگ قوی و پویا برای غلبه بر کرونا خلاصه کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه اردوهای تیم ملی به فدراسیون ارائه شده است، گفت: هشت اردو برای اعزام به سه مسابقه برگزار می‌کنیم. به نظرم در سال 1400 عملکرد بهتری خواهیم داشت. برای بسکتبال سه به سه برای حضور بازیکنان محدودیت‌هایی براساس حد نصاب و امتیازات وجود دارد.

بیگ لیک لی ادامه داد: بازیکنان با استعدادی در تیم ملی داریم که خوش درخشیدند و باید براساس تست رنکینگ سه به سه پیش برویم و این قضیه طبق قانون دست ما را می‌بندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها