رئیس پلیس آگاهی:

در پرونده آزاده نامداری موردی مبنی بر سرقت و جنایت وجود نداشت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت آخرین جزئیات پرونده آزاده نامداری را تشریح کرد و گفت: از لحظه‌ای که پلیس به پرونده آزاده نامداری ورود پیدا کرد هیچ ‌اثری مبنی بر ورود اجباری به منزل یا آثار بدنی یا سرقت به دست نیاورد.

در پرونده آزاده نامداری موردی مبنی بر سرقت و جنایت وجود نداشت
کد خبر: 475618
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین جزئیات پرونده آزاده نامداری را تشریح کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: از لحظه‌ای که پلیس به پرونده آزاده نامداری ورود پیدا کرد هیچ ‌اثری مبنی بر ورود اجباری به منزل یا آثار بدنی یا سرقت به دست نیاورد.

وی گفت: کارشناسان تشخیص هویت، پلیس جنایی و مبارزه با سرقت هیچ اثری پیدا نکرده اند و بررسی های اولیه پزشکی قانونی نیز هیچ اثری مبنی بر قتل و کشتن وی به دست نیاورد.

سردار لطفی بابیان اینکه نتیجه نهایی را باید سم‌شناسی اعلام کند گفت: پلیس سوالاتی را از آدم‌های مختلفی پرسید اما هیچ نشانه‌ای از تعرض یا اینکه کسی بخواهد وی را بکشد نبوده است.

وی افزود: بررسی‌های پلیس و اظهارات خانواده هم نشان داد که هیچ تهدید و مزاحمتی در کار نبوده است.

سردار لطفی با بیان این مطلب که کار پزشکی سم شناسی کار پیچیده‌ای در تمام دنیا است اعلام کرد: خانواده‌ نامداری از کسی شاکی نبودند و ‌هیچ ‌سرقت و جنایت متوجه این پرونده نبود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در خصوص دست نوشته‌هایی که در ‌صحنه به دست آمد گفت: دست نوشته هایی در منزل وجود داشت اما اینکه مضمون دست نوشته مرتبط با ‌این‌ جمله باشد «که بخواهم به زندگیم خاتمه دهم » موجود نبوده است و پلیس در بررسی‌های خود به چنین دست نوشته‌ای دست نیافت.

وی‌خاطرنشان کرد: در یافته‌های علمی و جنایی موردی مبنی بر سرقت و جنایت وجود نداشت.

سردار لطفی در مورد توئیتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود نیز گفت: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور بدهند ما بررسی خواهیم کرد. اما می‌توان گفت که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها