کد خبر: 475708
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۵:۴۰:۰۴
| |

محمد رضا گرایی المپیکی شد

محمد رضا گرایی با پیروزی در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد.

محمد رضا گرایی المپیکی شد
کد خبر: 475708
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۵:۴۰:۰۴

اعتمادآنلاین| رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز (جمعه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود که در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول و کمتر از یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و ضمن راهیابی به دیدار فینال، سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یانان چن از چین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در کشتی نخست با نتیجه 9 بر صفر شاگلدی آنایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می‌رود.

گفتنی است نفرات راه یافته به دیدار فینال این رقابت‌ها سهمیه المپیک 2021 توکیو را کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها