کد خبر: 475725
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۹:۱۵:۰۰
| |

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت:

مساجد گیلان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه رمضان باز است

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه خود که بدلیل بحرانی شدن وضعیت کرونا در فضای مجازی منتشر شد، گفت: وجود این بلا (کرونا) نباید موجب روزه خواری در ملا عام شود و نیروی انتظامی باید با روزه خواران برخورد کند.

مساجد گیلان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه رمضان باز است
کد خبر: 475725
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در آستانه حلول ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مساجد استان در ماه مبارک با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باز خواهد بود.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه خود که بدلیل بحرانی شدن وضعیت کرونا در فضای مجازی منتشر شد، افزود: وجود این بلا (کرونا) نباید موجب روزه خواری در ملا عام شود و نیروی انتظامی باید با روزه خواران برخورد کند.


وی در بخش دیگری ازاین پیام به اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال جدید با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : متاسفانه به موضوع اقتصاد مقاومتی به طور شایسته ای توجه نشده و توجه افسار گسیخته به واردات، یکی از موانع تولید را رقم زده است.


خطیب جمعه رشت با بیان اینکه کالاهای خارجی نباید در سطح استان تبلیغ شود بر فرهنگ استفاده از تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد.


آیت الله فلاحتی اظهارداشت: قاچاق کالا،قوانین دست و پاگیر و کاغذ بازی های اداری ، وضعیت نظام بانکی کشور از جمله موانع تولید هستند و دولت باید تلاش کند از بنگاه های کوچک تولیدی حمایت و برای تولید کننده داخلی بازار فروش بیابد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و ضمن پاسداشت این روز گفت: در سایه انقلاب اسلامی ، خون پاک شهدا و هدایت های مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروزدر طراز کشورهای دارنده انرژی هسته ای دنیا هستیم.


وی همچنین این روز را روز قطع رابطه سیاسی میان ایران و آمریکا عنوان کرد و گفت : به فرمایش مقام معظم رهبری مساله انرژی هسته ای بهانه است و موضوع حائز اهمیت، توانایی یک ملت در دفع سلطه آمریکا با اراده خویش است.

هم اکنون شهرستان های رشت، رودسر، املش، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رودبار، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، تالش، آستارا و خمام در استان گیلان قرمز و سیاهکل، شفت، ماسال و رضوانشهر نیز نارنجی هستند و هیچ شهرستان زرد و آبی در گیلان نداریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها