کد خبر: 475825
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اولین پرواز کاملاً ضدکرونایی انجام شد

در گامی برای دوره پساکرونا خطوط هوایی القطریه اولین پرواز را در چارچوب برنامه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به انجام رساند و تمامی مسافران این پرواز جزو کسانی بودند که پیش از این واکسن کووید-19 دریافت کرده بودند.

اولین پرواز کاملاً ضدکرونایی انجام شد
کد خبر: 475825
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خطوط هوایی القطریه اعلام کرد اولین پروازی که تمامی مسافران و خدمه آن واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند انجام شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های قطری، در گامی برای دوره پساکرونا خطوط هوایی القطریه اولین پرواز را در چارچوب برنامه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به انجام رساند و تمامی مسافران این پرواز جزو کسانی بودند که پیش از این واکسن کووید-19 دریافت کرده بودند.

به نوشته این رسانه‌ها، پرواز شماره QR6421 از فرودگاه بین‌المللی حمد پرواز کرد و بعد از عبور از آسمان پادشاهی عمان و امارات متحده عربی مجدداً به همین فرودگاه بازگشت.

در این پرواز نمادین 200 نفر از جمله شماری از مسئولان قطری، تاجران، هنرمندان، اصحاب رسانه، صاحبان شرکت‌های مسافرتی و مدیران هتل‌ها حضور داشتند تا اولین پرواز مسافرت هوایی با مسافرانی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند در جهان به ثبت برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها