کد خبر: 475843
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۰:۰۶:۱۵
| |

سردار هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

قرارگاه سازندگی خاتم‌ باید به سمت نقش‌آفرینی در حوزه‌های جدید حرکت کند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این مجموعه باید علاوه بر سیاست‌های موجود و اقدامات در دست اجرا، با آینده‌پژوهی، به سمت خلق حوزه‌های جدید و مورد نیاز کشور در آینده بپردازد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌ باید به سمت نقش‌آفرینی در حوزه‌های جدید حرکت کند
کد خبر: 475843
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۰:۰۶:۱۵

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این مجموعه باید علاوه بر سیاست‌های موجود و اقدامات در دست اجرا، با آینده‌پژوهی، به سمت خلق حوزه‌های جدید و مورد نیاز کشور در آینده بپردازد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه عظیم اظهار داشت: قرارگاه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص و تجهیزات و ماشین‌آلات بروز و مدرن از ظرفیت و توان بالایی در کشور برخوردار است و توانسته در هر دوره، اعم از دوره بازسازی و همچنین دوره سازندگی کشور، رسالت خود را به نحو احسن اجرا نماید.

وی افزود: با نگاه به افق پیش روی کشور و تحولات جهانی که به صورت لحظه‌ای در حال تغییر و نوشوندگی هستند، لازم است تا قرارگاه نیز مأموریت‌های خود را متناسب با آن تغییر دهد و در راستای اسناد ابلاغی به‌ویژه سند راهبردی گام دوم انقلاب حرکت کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) یادآور شد: تغییرات با آهنگی پرشتاب‌تر رخ می‌دهند و مجموعه‌هایی که با این تغییرات همراستا نباشند نمی‌توانند به بقای خود ادامه دهند و در حوزه اجرای پروژه‌ها، چه بسا آنچه امروز برای ما یک ضرورت محسوب می‌شود تا چند سال دیگر کاربردی نداشته باشد.

سردار هوش‌السادات گفت: قرارگاه باید در تمام حوزه‌های پیش روی خود، خلأها و گلوگاه‌های حال و آینده کشور را شناسایی کند و با حرکت در مسیر آن، شعار «ایران قوی» که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را محقق سازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها