کد خبر: 475919
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۴۰:۱۵
| |

آغاز محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان

محمود قاسم نژاد، جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا 14 روز تعطیل خواهند بود.تردد خودروها از شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شهرهای قرمز و بالعکس ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه می شوند.

آغاز محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان
کد خبر: 475919
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۴۰:۱۵

اعتمادآنلاین| جانشین ستاد کرونای گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا 14 روز تعطیل خواهند بود.

محمود قاسم نژاد، با ابراز تاسف از اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان گیلان، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از امروز به مدت دو هفته شاهد تعطیلی مشاغل و اصناف خواهیم بود.

وی شهرستان های رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست و افزود: سایر شهرستان های گیلان قرمز هستند.

جانشین ستاد کرونای استان گیلان، با بیان اینکه فقط مشاغل گروه یک در شهرستان های قرمز می توانند فعالیت کنند، گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز تا 14 روز تعطیل خواهند بود.

قاسم نژاد، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری ها را ناظر بر رعایت تعطیلی ها دانست و عنوان کرد: رسیدگی به تخلفات بر عهده کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی کروناست.

وی از پلمب دو هفته ای واحدهای صنفی متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان ضروری در شهرهای قرمز با 50 درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد؛ البته کارکنان مرتبط با حفاظت فیزیکی از ادارات می توانند حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک و دو نیز در شهرستان های نارنجی فعال هستند، یادآور شد: تردد خودروها از شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شهرهای قرمز و بالعکس ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه می شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها