کد خبر: 475936
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بازیکن NFL عامل کشتار در کارولینای جنوبی

فیلیپ آدامز بازیکن سابق NFL قبل از اینکه به زندگی خودش پایان دهد با تیراندازی به سمت دکتر «رابرت لسلی» 70ساله و همسرش «باربارا لسلی» 69ساله آنها را به قتل رساند.

بازیکن NFL عامل کشتار در کارولینای جنوبی
کد خبر: 475936
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس آمریکا تایید کرد فیلیپ آدامز ستاره سابق NFL عامل مرگ پنج نفر در تیراندازی چهارشنبه گذشته در کارولینای جنوبی بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از دیلی‌استار، فیلیپ آدامز بازیکن سابق NFL قبل از اینکه به زندگی خود پایان دهد با تیراندازی به سمت دکتر «رابرت لسلی» 70ساله و همسرش «باربارا لسلی» 69ساله آنها را به قتل رساند. در این حادثه 2 نوه رابرت لسلی به نام‌های «آدا لسلی» 9 ساله و «نوآ» پنج‌ساله نیز به قتل رسیده‌اند. جسد یک قربانی دیگر به نام «جیمز لوئیس» شهروند 38ساله آمریکایی نیز در اطراف محل تیراندازی پیدا شده است. طبق ادعای پلیس، لوئیس هنگام حادثه در آن محل مشغول کار بوده است.

این در حالی است که کلانتر شهرستان یورک فاش کرده انگیزه‌ای برای این تیراندازی وجود نداشته است.

فیلیپ آدامز در سال 2010 به تیم سان‌فرانسیسکو فورتی ناینرز پیوست و اولین بازی‌هایش را در لیگ ملی فوتبال آمریکا انجام داد.

او قبل از اینکه کارش را در تیم آتلانتا فالکونز در سال 2015 به پایان برساند، برای نیوانگلند پاتریوت، سیاتل سیهاوکز، اوکلند ریدرز و نیویورک جت بازی کرد.

1

یکی از همسایه‌های این بازیکن فوتبال می‌گوید: «نیروهای انتظامی خانه این بازیکن سابق NFL را محاصره کرده بودند. ماموران ساعت‌ها با او مذاکره کردند و قبل از اینکه آدامز دست به خودکشی بزند یک روبات را برای اسکن خانه او فرستادند.»

این فرد درباره زندگی فلیپ آدامز می‌گوید: «نمی‌توانم این موضوع را درک کنم. احساس خیلی بدی نسبت به این ماجرا دارم. فکر می‌کنم آدامز احتیاج به کمک داشت و باید به یک روانشناس مراجعه می‌کرد.»

آلونزو آدامز پدر این بازیکن پیشین NFL درباره اتفاق‌های رخ‌داده می‌گوید: «می‌توانم بگویم او بچه خوبی بود. او بچه خوبی بود و من فکر می‌کنم فوتبال او را به هم ریخت. او زیاد صحبت نمی‌کرد و کسی را آزار نمی‌داد.»

وکیل آدامز درباره وضعیت پیش‌آمده توضیح می‌دهد: «در حال بررسی مکالمات تلفنی او هستم. او بخشی از خانواده من بود. من او را دوست داشتم. او یک پسر عالی بود. این اتفاق کاملاً برعکس شخصیت اوست. آدامز روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت و دوری از فوتبال برایش عذاب‌آور بود. سعی داشتم او را به تگزاس ببرم، اما او حاضر به ترک کارولینای جنوبی نبود. فکر می‌کنم دوری او از فوتبال تاثیر بدی روی ذهنش گذاشت.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها