کد خبر: 475944
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۵۸:۱۳
| |

سیدجلیل میرمحمدی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

شیوع موج چهارم کرونا نتیجه تصمیمات زیگزاگی است

یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصمیمات زیگزاگی ستاد مقابله با کرونا را عامل شیوع موج چهارم دانست و گفت: مجلس قصد دارد به منظور بررسی بیشتر وارد فاز تحقیق و تفحص درخصوص تصمیمان ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا شود.

شیوع موج چهارم کرونا نتیجه تصمیمات زیگزاگی است
کد خبر: 475944
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۵۸:۱۳

اعتمادآنلاین| دکتر سیدجلیل میرمحمدی با بیان این‌که علی‌رغم هشدار مکرر کادر درمان و وزیر بهداشت، امروز درگیر موج چهارم کرونا و از نوع انگلیسی جهش یافته هستیم، اظهار کرد: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا آن طور که باید با کادر درمان همراهی نمی‌کند.

به گزارش فارس، میرمحمدی شرایط بحرانی کشور در وضعیت شیوع کرونا را نتیجه بی‌توجهی رئیس جمهور و وزیر کشور به هشدارهای متعدد وزارت بهداشت و متتخصان در خصوص شیوع موج چهارم کرونا دانست و افزود: مسئولان باید پاسخی شفاف برای کم کاری خود در این خصوص به مردم بدهند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی سفرهای داخلی و خارجی در ایام نوروز را مهمترین عامل شیوع گسترده موج چهارم کرونا و قرمز شدن وضعیت کشور عنوان کرد و گفت: هنوز هم آن طور که باید در خصوص مقابله با شیوع کرونا برنامه ریزی و اقدام اجرایی انجام نشده است.

میرمحمدی با انتقاد از دایر بودن پروازها و تورهای گردشگری، تصریح کرد: دوگانگی سلامت و تفریح منجر به قرمزی وضعیت کنونی کشور شده است.

وی تصمیمات زیگزاگی ستاد مقابله با کرونا را عامل شیوع موج چهارم دانست و بیان کرد: مجلس قصد دارد به منظور بررسی بیشتر وارد فاز تحقیق و تفحص در خصوص تصمیمان ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را لازمه قطع چرخه شیوع کرونا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مردم خودشان باید پای کار بوده و از سلامت عمومی جامعه به نفع همدیگر حراست کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها