کد خبر: 475950
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کیلیان امباپه؛ بازیکنی که تمام اروپا به دنبال او هستند

مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن انتظار دارد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی این تیم، قراردادش را تمدید کند و مدتی طولانی در این باشگاه بماند. هرچند چنان‌که از شواهد پیداست، این بازیکن فرانسوی به دنبال یک تجربه جدید است.

کیلیان امباپه؛ بازیکنی که تمام اروپا به دنبال او هستند
کد خبر: 475950
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن انتظار دارد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی این تیم، قراردادش را تمدید کند و مدتی طولانی در این باشگاه بماند.

این روزها امباپه جوان در کانون توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته است. باشگاه‌های زیادی‌اند که به دنبال جذب این وینگر سرعتی PSG و تیم ملی فرانسه هستند. قرارداد این بازیکن 22ساله با پاری‌سن‌ژرمن سال 2022 به پایان می‌رسد و همین موضوع هم حاشیه‌های زیادی در مورد این بازیکن به وجود آورده است.

رئال مادرید بیشترین ارتباط را با این بازیکن دارد و از چند سال قبل هم علاقه خود را برای به خدمت گرفتن او ابراز کرده است. به غیر از تیم اول شهر مادرید، باشگاه‌های لیورپول و بارسلونا نیز در صدد جذب این بازیکن هستند. البته نمی‌توان به سادگی از کنار نام باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی، یوونتوس و بایرن مونیخ هم گذشت. همین موضوع شرایط را برای پاری‌سن‌ژرمن سخت کرده است. مدیران پاری‌سن‌ژرمن به درخواست پوچتینو مذاکرات‌شان با این بازیکن را آغاز کرده‌اند و امیدوارند بتوانند او را راضی به ماندن کنند.

هرچند مذاکرات این تیم با امباپه هنوز به سرانجام نرسیده، اما این مربی آرژانتینی امیدوار است بتواند کیلیان امباپه را به مدت طولانی در این تیم نگه دارد. پوچتینو درباره شایعه جدایی امباپه از این تیم می‌گوید: «شایعه همیشه وجود دارد. شایعات همیشه پیرامون باشگاه‌های بزرگ و بازیکنان برجسته‌ای مانند کیلیان امباپه که در سطحی بین‌المللی هستند وجود دارد. مهم‌ترین کار در چنین مواقعی سکوت است. کاری که امباپه به خوبی انجام می‌دهد. او در سکوت تمرین خودش را انجام می‌دهد و تمرکزش هم بر تیم است. امباپه تلاش می‌کند تا سهمی در موفقیت پاری‌سن‌ژرمن داشته باشد و این نشان از بلوغ فکری او دارد.»

1

پوچتینو در ادامه درباره تمدید قرارداد این بازیکن با PSG می‌گوید: «باشگاه در تلاش است تا با او به توافق برسد. مذاکرات با این بازیکن در حال انجام است و امیدوارم قرارداد امباپه با پاریس تمدید شود و او به مدتی طولانی در کنار ما بماند. این خواست باشگاه است و ما نیز مشغول کار روی این موضوع هستیم.»

امباپه عملکردی فوق‌العاده در پاریس داشته و می‌توان گفت متوقف کردن او در پاری‌سن‌ژرمن بسیار دشوار است. امباپه از سال 2017 که از موناکو راهی پاریس شد در 162 بازی 122 گل به ثمر رسانده است. آماری شگفت‌انگیز که می‌تواند او را به یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان کره زمین تبدیل کند.

هرچند پوچتینو علاقه زیادی به ماندن امباپه دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که پاریس بتواند این بازیکن را نگه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها