کد خبر: 475951
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۸:۰۰
| |

زیدآبادی خطاب به روزنامه کیهان؛

پیش غازی و معلق بازی؟ / کیهان مخاطبان را بره فرض کرده؟

یک روزنامه‌نگار به مطلب امروز (21 فروردین ماه) روزنامه کیهان که درباره نشست وین منتشر شده بود واکنش نشان داد و گفت: یعنی مسئولان کیهان نمی‌دانند که نوع پرسش‌شان، این تناقضات را به همراه دارد؟ و یا اینکه مخاطبان را بره فرض کرده‌اند؟ پیش غازی و معلق بازی؟

پیش غازی و معلق بازی؟ / کیهان مخاطبان را بره فرض کرده؟
کد خبر: 475951
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد زیدآبادی به مطلب امروز روزنامه کیهان که درباره نشست وین منتشر شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش دیده‌بان ایران، روزنامه کیهان به هیئت مذاکره‌کننده ایرانی تشر زده است که با وجود موضع شفاف و قطعی جمهوری اسلامی در مورد لغو تحریم‌های آمریکا، آنها در وین چه می‌کنند؟

این پرسش را اگر منتقدان یا مخالفان جمهوری اسلامی مطرح کنند، کاملاً منطقی است چرا که در رفتار هیئت مذاکره کننده ایرانی نوعی پنهان‌کاری یا ریاکاری دیده می‌شود.

کیهان اما روی کدام منطق این پرسش را مطرح می‌کند؟ مگر هیئت مذاکره کننده، بدون هماهنگی و کسب اجازه سایر نهادهای حاکم و به طور سرخود راهی وین شده است؟

اگر اقدام هیئت ایرانی، با هماهنگی و کسب مجوز صورت گرفته، پس اعتراض کیهان به چیست و کجاست؟ و اگر سرخود انجام شده، مگر برای مجلس یا شورای عالی امنیت ملی و نهادهای بالاتر از آنها کاری دارد که با یک مصوبه یا دستور مانع حضور آنان در وین شوند؟

یعنی مسئولان کیهان نمی‌دانند که نوع پرسش‌شان، این تناقضات را به همراه دارد؟ و یا اینکه مخاطبان را بره فرض کرده‌اند؟ پیش غازی و معلق بازی؟

گفتنی است روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود امروز خود این پرسش را مطرح کرده بود که " معلوم نیست مذاکرات وین برای چیست و چرا این همه طولانی شده است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها