کد خبر: 475953
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۴:۳۴:۲۸
| |

سرتیپ صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مطرح کرد:

نقش موثر شهید صیاد برای حفظ وحدت ارتش و سپاه / تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان هسته‌ای در تکمیل چرخه موفق سوخت هسته‌ای ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اتحاد و همدلی ارتش و سپاه در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن باعث کارآمدی نیروهای مسلح شد که بحمدالله با تدابیر داهیانه رهبر عزیزمان این همدلی و همکاری روز به روز بیشتر و موفق‌تر می‌شود.

نقش موثر شهید صیاد برای حفظ وحدت ارتش و سپاه / تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان هسته‌ای در تکمیل چرخه موفق سوخت هسته‌ای ایران
کد خبر: 475953
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۴:۳۴:۲۸

اعتمادآنلاین| سرتیپ صباحی‌فرد در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد این نیرو برگزار شد، به درایت، دلسوزی و تدابیر هوشمندانه شهید صیاد در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شهید صیاد در عملیات مرصاد آخرین گلوله‌های شلیک شده در 8سال دفاع مقدس را به سینه منافقین کوردل نشاند تا برای همیشه افتخار و برگ زرین و گران بهای دیگری برای نیروی مسلح و ملت شریف ایران اسلامی رقم بخورد و بیگانگان، مزدوران و منافقان بدانند که هیچ جایی در سرزمین مقدس ایران اسلامی نداشته و نخواهند داشت.

صباحی‌فرد شهید صیاد را الگوی صبر و متانت دانست و افزود: شهید صیاد همه را به ولایت و اطاعت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دعوت می‌کرد و همیشه خود را به عنوان سرباز کوچک اسلام می‌دانست و همواره سخنان خود را با دعای فرج آغاز می‌کرد.

وی با تاکید بر نقش شهید صیاد برای حفظ وحدت ارتش و سپاه تصریح کرد: اتحاد و همدلی ارتش و سپاه در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن باعث کارآمدی نیروهای مسلح شد که بحمدالله با تدابیر داهیانه رهبر عزیزمان این همدلی و همکاری روز به روز بیشتر و موفق‌تر می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان در تکمیل چرخه موفق سوخت هسته‌ای و اقتدار و صلابت روز افزون ایران اسلامی ادامه داد: بدون شک در سایه اتحاد، همدلی و یکپارچگی و با بهره‌گیری از دانشمندان هسته‌ای و نبوغ جوانان غیور این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، پزشکی، صنعتی و... شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در استقلال علمی و عدم وابستگی به شرق و غرب خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها