واکنش سندرز از افزایش بودجه دفاعی آمریکا:

وقت آن است نگاهی به اتلاف هزینه در پنتاگون بیندازیم

برنی سندرز گفت:‌ در برهه‌ای از زمان که آمریکا بیش از هر کشور دیگری در ارتش خود هزینه می‌کند، وقت آن است که نگاهی جدی به هزینه‌های سنگین بیش از حد، اتلاف هزینه و تقلب‌های موجود در پنتاگون بیندازیم.

وقت آن است نگاهی به اتلاف هزینه در پنتاگون بیندازیم
کد خبر: 475973
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۴:۳۸

اعتمادآنلاین| سناتور برنی سندرز گفت:‌ در برهه‌ای از زمان که آمریکا بیش از هر کشور دیگری در ارتش خود هزینه می‌کند، وقت آن است که نگاهی جدی به هزینه‌های سنگین بیش از حد، اتلاف هزینه و تقلب‌های موجود در پنتاگون بیندازیم.

به گزارش خبرآنلاین، اظهارات سندرز با توجه به موقعیت وی در راس کمیته بودجه و به عنوان یک رهبر مترقی در حزب دموکرات قابل بررسی است.

وی به گروهی پیوسته که مخالف افزایش 1.7 درصدی در هزینه‌های دفاعی هستند.

سناتور "رو خانا" نیز با اعلام اینکه این پیشنهاد ناامید کننده است و با اشاره به اینکه بسیار بالاتر از هزینه‌های دفاعی دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکاست، گفت: ما به یک تغییر اساسی در چگونگی رسیدگی به مسائل امنیت ملی و سرمایه گذاری در اقدام برای تغییرات آب و هوایی و واکنش به پاندمی کرونا نیاز داریم. اینها موضوعاتی است که بیش از هزینه کردن میلیاردها دلار در تسلیحات مرگبار، امنیت مردم آمریکا را تحت تأثیر قرار می‌دهند و آمریکایی‌ها را در امان نگه می‌دارد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه پیشنهاد بودجه دفاعی 753 میلیارد دلاری و بودجه غیردفاعی به ارزش 769 میلیارد دلار را برای سال مالی 2022 مطرح کرد که از اکتبر آغاز می‌شود.

جو بایدن برای تصویب لوایح اعتباری که منبع مالی دولت هستند به حمایت جمهوری خواهان نیاز دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها