کد خبر: 476020
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۲۰:۱۲:۴۵
| |

کاندیدای ثابت انتخابات بالاخره آمد / 10 هزار صفحه برنامه داریم

محسن رضایی اعلام کاندیداتوری کرد و گفت حدود 10 هزار صفحه برنامه داریم.

کاندیدای ثابت انتخابات بالاخره آمد / 10 هزار صفحه برنامه داریم
کد خبر: 476020
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۲۰:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: درباره اقتصاد مردمی چه در سطح اقتصاد کشور، چه در سطح اقتصاد دولت، اقتصاد کسب و کارها و چه در سطح اقتصاد مردم برنامه وجود دارد. یعنی اینکه چه کنیم که در اقتصاد از برخی از کشورهای همسایه بیشتر از این عقب نیفتیم و از آنها جلو بزنیم.

رضایی گفت: یک اقتصاد هم اقتصاد دولت است که این همه استقراض کرده و غریب 200 هزار میلیارد تومان دارد استقراض می کند، برای این هم باید برنامه پیاده کنیم که این برنامه طراحی شده است.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کسب و کارها هم ما بسیاری از کارآفرینان خوب و باشخصیت را داریم که با حمایت از آنها می‌توانیم تولید را افزایش دهیم. اما عنصر چهارم اقتصاد مردمی است که همیشه از آن غفلت شده و در دولت‌های گذشته هم بیشتر غفلت شده، و ما برای این حوزه برنامه هایی داریم که ارائه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اقتصاد دولت واقعا اقتصاد عجیب و غریبی شده، مالیات و پول نفت که توسط دولت خورده می شود استقراض هم که کرده و دست در جیب مردم هم که می کند. برای این هم ما برنامه داریم.

رضایی با بیان اینکه ما برای اقتصاد کل کشور برنامه داریم، اظهار داشت: در ایران باید آمایش سرزمینی درست کنیم، یعنی از پتانسیل های اقلیمی و فرهنگی درست استفاده شود. قابلیت های عظیم و متنوعی در کشور وجود دارد که باید برای اینها تقسیم کار ملی صورت گیرد، به گونه ای که ذوب آهن را نبریم کنار زاینده رود و زاینده رود خشک شود! و یا اینکه هنرهای دستی میلیاردی اصفهان پول ندهند که بزرگ‌ترین صنعت 400- 500 ساله ما دارد از بین می رود. برنامه اینها مفصل است که در انتخابات 92 حدود 3000 خورده صفحه شده بود و الان حدود 10 هزار صفحه این ها را درآورده ایم که انشاء‌الله در دولت مردمی چه ما باشیم و چه هر کس دیگر اجرا خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها