کد خبر: 476034
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۷:۲۳:۵۰
| |

آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1401 - 1400 از امروز آغاز می‌شود.

آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز
کد خبر: 476034
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۷:۲۳:۵۰

اعتمادآنلاین| اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1401 - 1400 برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از امروز (یکشنبه 22 فرودین ماه) و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از 22 فروردین تا 22 خرداد ماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیر ماه تا 16 شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق پایگاه اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام و فرآیند توزیع کتاب‌های درسی نیز از 22 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است.

همچنین خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته داده است، می‌توانند از 12 تیر ماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

افزایش 25 درصدی میانگین قیمت کتاب‌ها نسبت به سال قبل در پایه‌های مختلف


برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی بیشترین قیمت کتاب های درسی 42 هزار و 500 تومان، در پایه‌های هفتم تا نهم 64 هزار و 500 تومان و در پایه‌های دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ 88 هزار و 700 تومان و در رشته علوم تجربی نیز 84 هزار و 200 تومان خواهد بود، البته طبق روند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها