منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت:

ساختار تصمیم‌سازی شورای وحدت به‌دور از شخص‌محوری است / امیدواریم عدم نام بردن از آیت‌الله موحدی کرمانی در صداوسیما سهوی باشد

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه تصمیمات و اتخاذ مواضع ‌و برنامه‌ها در شورای وحدت مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت همه اضلاع جریان ارزشی و انقلابی است، گفت: ساختار گفتمانی و تصمیم‌سازی در این شورا بر پایه خرد جمعی و مشارکت همه اعضا استوار بوده و به ‌دور از شخص‌محوری است.

ساختار تصمیم‌سازی شورای وحدت به‌دور از شخص‌محوری است / امیدواریم عدم نام بردن از آیت‌الله موحدی کرمانی در صداوسیما سهوی باشد
کد خبر: 476143
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۲۵:۲۶

اعتمادآنلاین| کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت اعلام کرد: دکتر منوچهر متکی سخنگوی این شورا، نسبت به نحوه و محتوای تیزر انتخاباتی شبکه دو‌ سیمای جمهوری‌ اسلامی که در برنامه 20/30 پخش شد واکنش نشان‌داد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه تصمیمات و اتخاذ مواضع ‌و برنامه‌ها در شورای وحدت مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت همه اضلاع جریان ارزشی و انقلابی است افزود: ساختار گفتمانی و تصمیم سازی در این شورا برپایه خرد جمعی و مشارکت همه اعضا استوار بوده و به‌دور از شخص محوری است.

دکتر متکی در پایان اضافه نمود: امیدواریم عدم نام بردن از حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی بعنوان رهبر جریان ارزشی و انقلابی در انتخابات 1400 که در قالب شورای وحدت نمود پیدا کرده، سهوی و از روی اشتباه بوده باشد.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به وظیفه حرفه ای صداوسیما در کمک به برپایی انتخاباتی پر شور و پر نشاط ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها