هرگونه توافق با ایران باید همسو با منافع اسراییل باشد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هرگونه توافق با ایران باید در راستای منافع واشنگتن و همسو با منافع ما باشد. اسرائیل آمریکا را شریک خود در تمامی پرونده‌ها از جمله ایران می‌داند.

هرگونه توافق با ایران باید همسو با منافع اسراییل باشد
کد خبر: 476238
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۵:۳۸:۵۸

اعتمادآنلاین| وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت، اسرائیل اطمینان خواهد یافت که توافق هسته‌ای جدید با ایران مانع از رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزیر دفاع آمریکا در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل، آمریکا را در تمام صحنه های عملیاتی، ازجمله (علیه) ایران شریک تمام عیار خود می داند.


بنی گانتس در نشست خبری مشترک با همتای آمریکایی خود گفت: در دیدار با همتای آمریکایی خود بر عزم اسرائیل برای همکاری قوی با دولت جوبایدن و دفاع از امنیت مشترک خود تاکید کردم.

وی گفت: هرگونه توافق با ایران باید در راستای منافع واشنگتن و همسو با منافع ما باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اسرائیل آمریکا را شریک خود در تمامی پرونده ها از جمله ایران می داند.

رژیم صهیونیستی که خود تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه به شمار می آید همواره مخالف توافق هسته ای با ایران به این بهانه بوده است که چنین توافقی مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای نمی شود.

اکنون نیز باتوجه به رویکرد جدید دولت آمریکا برای بازگشت به این توافق، صهیونیست ها تلاش می کنند با طرح ادعاهای ساختگی و همیشگی خود در این مسیر مانع تراشی کنند.

بنابر گزارش رسانه ها، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به عنوان اولین مقام بلندپایه دولت بایدن صبح امروز (یک شنبه) وارد سرزمین های اشغالی شده و قرار است با مقامات صهیونیستی درباره توافق هسته ای با ایران نیز گفت وگو کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها