بابایی کارنامی در تشریح دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد:

پایان بررسی طرح نقل‌وانتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از پایان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست ادامه بررسی طرح نقل‌وانتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار داشت که تمام مواد آن به تصویب رسید.

پایان بررسی طرح نقل‌وانتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی
کد خبر: 476254
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۶:۵۹:۳۵

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از پایان بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی با اشاره به دستورکار نشست امروز (یکشنبه 22 فروردین ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست ادامه بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار داشت که تمام مواد آن به تصویب رسید.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست قرار بر این شد که با هیات رییسه هماهنگ کنیم تا از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حضور در نشست روز سه‌شنبه این کمیسیون پیرامون بررسی اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با استفاده از قانون بودجه 1400 دعوت به عمل آید.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون بودجه 1400 مبلغ 89هزار میلیارد تومان برای این سازمان تعیین شد تا انتظارات بازنشستگان و مستمری‌بگیران در خصوص تلفیقی از افزایش سنواتی و اجرای قانون همسان‌سازی حقوق آنها برآورده شود که تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مجلس یازدهم، تاکید کرد: این برای اولین بار در قانون بودجه سنواتی لحاظ شده و در پی آن دولت مکلف شده است که این مبلغ را تا پایان سال 1400 به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها