جایگزین امیرآبادی در هیأت اجرایی انتخابات 1400 مشخص شد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با اعلام کناره‌گیری احمد امیرآبادی فراهانی از نمایندگی مجلس در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری با رأی هیأت‌رئیسه مجلس حسینعلی حاجی‌دلیگانی جایگزین وی در این هیأت شد.

جایگزین امیرآبادی در هیأت اجرایی انتخابات 1400 مشخص شد
کد خبر: 476268
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۹:۰۲:۱۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز با اعلام کناره‌گیری احمد امیرآبادی فراهانی از نمایندگی مجلس در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری با رأی هیأت رئیسه مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی جایگزین وی در این هیأت شد.

به گزارش فارس، سلیمی افزود: با توجه به اقدامات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در جابه‌جایی اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌های مختلف هیأت رئیسه در جلسه امروز خود این اقدام ستاد ملی مقابله با کرونا را یک تخلف دانست و نظر اعضا بر این بود که این ستاد برای مقابله با شرایط خاص پیش آمده بر اثر شیوع بیماری کرونا تشکیل شده و اجازه ندارد اعتبارات دستگاه‌ها را جابه‌جا کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: لازم به ذکر است که ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به جابه‌جایی اعتبارات دستگاه‌های مختلف اجرایی تا سقف 20 هزار میلیارد تومان کرده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین نامه‌های مردمی به رئیس و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گرفت و جالب اینجا است که از ابتدای مجلس یازدهم تاکنون 32 هزار نامه مردمی به رئیس مجلس نوشته شده و رسیده و همچنین نمایندگان نیز هزاران نامه را از مردم در مورد مشکلات مختلف‌شان دریافت کردند که این مسئله نشان‌‌ دهنده ضعف دستگاه‌های اجرایی در انجام امور مردم است.

وی افزود: علاوه بر این در این جلسه موضوع اعتبارات مربوط به حقوق سربازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این اعتبار در مصوبه مجلس از 2 هزار میلیارد تومان به حدود هفت هزار میلیارد تومان افزایش یافت که امیدواریم این مصوبه مجلس در افزایش حقوق سربازان اجرایی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها