علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی:

قرار نیست دشمن ما را به حال خود راحت بگذارد

علیرضا الهامی گفت: قرار نیست دشمن از ما راضی باشد و ما را راحت به حال خود بگذارد ما هم بنا نداریم از خواسته‌ها و دستورات آنان تبعیت کنیم بلکه تصمیم داریم با پیروی از فرامین رهبری انقلاب روی پای خود ایستاده و دشمن را شکست دهیم.

قرار نیست دشمن ما را به حال خود راحت بگذارد
کد خبر: 476422
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی در همدان، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بصیرت، پایداری و استقامت چراغ روشن مسیر حرکت و رمز عبور از بحران‌ها و دستیابی به رشد و پیشرفت کشور است.

به گزارش مهرنیوز، وی افزود: این نکات لازمه و رمز موفقیت برای عبور سالم، سربلند و افتخار آفرین کشور از بحران‌هایی است که استکبار جهانی برای کشور ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: بصیرت همان چراغ راه و قطب نمایی است که ما را در مسیر درست و صحیح قرار داده و از انحراف جلوگیری می‌کند، همچنین بصیرت به معنای ارتقای آگاهی و دانش برای بی اثر کردن نقشه‌های مذبوحانه دشمنان نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: قرار نیست دشمن از ما راضی باشد و ما را راحت به حال خود بگذارد ما هم بنا نداریم از خواسته‌ها و دستورات آنان تبعیت کنیم بلکه تصمیم داریم با پیروی از فرامین رهبری انقلاب روی پای خود ایستاده و دشمن را شکست دهیم.

امیر الهامی با بیان این‌که، امروز با این بصیرت، استقامت و پایداری از پیچ‌های سخت مسیر عبور خواهیم کرد، ادامه داد: رمز دوم برای عبور از بحران‌های به وجود آمده، استقامت است یعنی علم و آگاهی به آنچه که دشمنان در سر می‌پرورانند.

وی تکیه بر توان داخلی و استفاده از دانش بومی را از لازمه استقامت و دستیابی به موفقیت دانست و گفت: نیروی‌های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند و بارها تولیدات خود را در معرض دید ملت فهیم ایران گذاشته‌اند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه‌داد: نیروهای هوشمند مسلح کشور از جمله ارتشیان قهرمان اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهایی می‌سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان است و هر حرکت و اقدامی را به خوبی رصد کرده و زیر نظر دارند.

وی گفت: ارتش جمهوری‌اسلامی در پدافند هوایی به نقطه‌ای رسیده که به صراحت می‌تواند ادعا کند مرزهای ایران امن‌ترین مرزهای هوایی خاورمیانه است و این توفیق با غیرت مردان بزرگ و سلحشور ارتش و عنایت خداوند حاصل شده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها