کد خبر: 476492
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۴:۴۳:۱۵
| |

مورینیو:

«سون» خوش شانس است که پدر بهتری نسبت به «سولسشر» دارد

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در واکنش به صحبت‌های سرمربی منچستر واکنش تندی نشان داد و گفت: سون بسیار خوش‌شانس است که پدر بهتری نسبت به سولسشر دارد.

«سون» خوش شانس است که پدر بهتری نسبت به «سولسشر» دارد
کد خبر: 476492
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۴:۴۳:۱۵

اعتمادآنلاین| دیدار حساس تیم‌ها تاتنهام و منچستریونایتذ یکشنبه شب و به میزبانی تاتنهام در شهر لندن برگزار شد و در نهایت با برتری سه بر یک شیاطین‌سرخ به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، «ادینسون کاوانی» در دقیقه 33 این دیدار موفق به گلزنی شد اما پیش از این خطایی روی «سون هیونگ مین» بازیکن کره‌ای تاتنهام رخ داده بود که توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و گل منچستر مردود اعلام شد.

«اوله گونار سولسشر» سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری پس از بازی انتقاد شدیدی نسبت به سون داشت و گفت: جذابیت بازی‌ها کاملا از بین رفته است. یک گل بسیار خوب زدیم اما از بین رفت. ‌اگر پسر من مانند سون، سه دقیقه روی زمین بماند و برای بلند شدن به 10 نفر کمک احتیاج داشته باشد، هیچ غذایی به او نمی‌دهم.

«ژوزه مورینیو» سرمربی تاتنهام نیز در نشست خبری حاضر شد و در جواب سولسشر عنوان کرد: قبل از هر چیز بگذارید چیزی به شما بگویم. من پس از صحبت‌های سولسشر در مورد سون بسیار متعجب شدم. شما در این باره چیزی از من نمی‌پرسید. قبل از آمدن به اینجا و چند دقیقه قبل در این خصوص با او صحبت کردم. اگر این صحبت‌ها را من می‌کردم چه واکنش‌هایی در بر داشت؟

وی ادامه داد: این موضوع بسیار ناراحت کننده است. واقعاً ناراحت کننده است که شما در این باره از من نپرسید. واقعاً ناراحت کننده است که شما صداقت اخلاقی ندارید که با من همان رفتاری که با دیگران دارید را داشته باشید.

آقای خاص فوتبال بیان کرد: سون بسیار خوش‌شانس است که پدر بهتری نسبت به سولسشر دارد. من یک پدر هستم و به عنوان یک پدر شما باید همیشه بچه های خود را تغذیه کنید. مهم نیست که آنها چه کاری انجام می دهند. اگر شما برای سیر کردن بچه‌های خود مجبور به دزدی باشید، این کار را انجام می‌دهید. من از صحبت‌های سولسشر نا امید شدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها