بارش باران و باد شدید در 31 استان کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز و فردا در 31 استان کشور و تداوم بارش ها تا شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

بارش باران و باد شدید در 31 استان کشور
کد خبر: 476610
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۰۹:۳۲:۱۸

اعتمادآنلاین| سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز و فردا در 31 استان کشور و تداوم بارش ها تا شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است. در برخی نواحی استان های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه 25 فروردین 1400 بارش ها به تدریج در نوار غربی کاهش پیدا خواهد کرد. روز پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است. جمعه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های خراسان شمالی خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده روی می دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها