کد خبر: 476681
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۱:۳۸:۱۴
| |

درخواست قالیباف از نخست‌وزیر کره جنوبی برای حل مشکلات بازرگانان ایرانی

در دیدار «محمدباقر قالیباف» با «چانگ سیه کیون» نخست‌وزیر کره جنوبی، رییس مجلس از او خواست برای حل مشکل برخی تجار و بازرگانان ایرانی در این کشور نیز اقدامات عملی انجام دهد.

درخواست قالیباف از نخست‌وزیر کره جنوبی برای حل مشکلات بازرگانان ایرانی
کد خبر: 476681
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۱:۳۸:۱۴

اعتمادآنلاین| روز گذشته در دیدار «چانگ سیه کیون» نخست وزیر کره جنوبی با «محمدباقرقالیباف»، رییس مجلس شورای اسلامی انتقادات صریحی درباره رفتار کره جنوبی در قبال تحریم‌ها مطرح کرد و حتی به نخست وزیر کره جنوبی گفت که سفیر کره در ایران با حضور در بازار تهران از عمق ذهنیت منفی ایرانیان نسبت به کره‌ای ها مطلع شود.

به گزارش ایرنا، دراین دیدار رییس مجلس از نخست وزیر کره جنوبی خواست برای حل مشکل برخی تجار و بازرگانان ایرانی در این کشور نیز اقدامات عملی انجام دهد.

در این دیدار، رییس مجلس فهرستی از ایرانیانی که در کره جنوبی فعالیت اقتصادی دارند و مشکلات حقوقی برایشان پیش آمده به نخست وزیر این کشور داد و گفت: این افراد حتی برای حل مشکلات خود و حکم قطعی از دادگاه‌های بین المللی گرفته‌اند ولی متاسفانه این مشکلات حل نشده و مطالبه ما این است که این فهرست و حل مشکلات این ایرانیان پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، «چانگ سیه کیون» 22 فروردین ماه وارد تهران شد و در سفری سه روزه که نخستین سفر نخست وزیر کره جنوبی در 44 سال گذشته است، با اسحاق جهانگیری معاون اول ربیس جمهوری، محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی ایران و علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها