افزایش سطح آماده باش در سرزمین‌های اشغالی از بیم واکنش ایران به حمله نطنز

درپی حمله به تاسیسات نطنز و نگرانی از پاسخ احتمالی ایران، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم سطح آماده باش خود را بالا برده است.

افزایش سطح آماده باش در سرزمین‌های اشغالی از بیم واکنش ایران به حمله نطنز
کد خبر: 476714
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۵۸:۵۲

اعتمادآنلاین| روعی شارون، تحلیلگر شبکه عبری کان در این باره گفت که سطح آماده باش در داخل و خارج اسرائیل از ترس حملات ایران بالا رفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، این شبکه صهیونیستی هفته گذشته سه حمله علیه ایران به اسرائیل نسبت داده شده است. رسانه های اسراییلی اذعان کرده‌اند که این حملات از سوی لین رژیم انجام شده است.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد اتفاق اخیر در نطنز و اینکه گفته می شود این اتفاق از سوی صهیونیست ها صورت گرفته و با توجه به این مسائل برخی در داخل کشور معتقدند که باید مذاکرات هسته‌ای از سوی ایران در اعتراض به این تحولات متوقف شود، گفته بود: اتفاق ناگواری در نطنز رخ داد و بارها رژیم صهیونیستی از قبل درباره این مسائل صحبت می کرد و این روزها نیز از منابع متعدد شنیده می شود که تأیید می کنند این رژیم پشت این داستان بوده است.

خطیب زاده ادامه داد: خوشبختانه در پی وقوع این حادثه هیچ آسیب انسانی یا محیط زیستی بوجود نیامده است ولی قطعا می‌توانست به فاجعه ای بیانجامد که جنایت علیه بشریت است و انجام چنین اقداماتی از ذات گردن کش رژیم صهیونیستی به دور نیست.

وی با اشاره به برخی تحلیل ها در مورد اهداف رژیم صهیونیستی در ارتباط با انجام این موضوع گفت: اگر هدف این بوده که توان هسته ای ایران محدود شود برعکس باید بگویم تمام سانتریفیوژها که روز گذشته از مدار خارج شدند از نوع IR1 بودند و سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین آن ها خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها