آخرین جزئیات لغو پروازهای چارتر / اسلامی: کسی حق ندارد با پیش‌خرید، صندلی‌های پرواز را به هر نرخی بفروشد

وزیر راه و شهرسازی درباره لغو پرواز‌های چارتر گفت: این در حالی است که نباید یک نفر، چون پولدار است، صندلی‌های پرواز را پیش‌خرید کند و به هر نرخی بخواهد به مردم بفروشد. ما با موضوع چارتر‌های این چنینی برخورد کردیم و قاطعانه اجازه نمی‌دهیم که کسی سد را بشکند.

آخرین جزئیات لغو پروازهای چارتر / اسلامی: کسی حق ندارد با پیش‌خرید، صندلی‌های پرواز را به هر نرخی بفروشد
کد خبر: 476775
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۶:۴۱:۰۵

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با اشاره به سوال یکی از نمایندگان درباره لغو پرواز‌های چارتر گفت: این اتفاق در راستای حفظ حقوق مردم رخ داد. مفهوم پرواز چارتری این است که چارتر کننده خودش مسافر دارد و معمولاً برای مقاصد گردشگری، زیارتی و آژانس‌ها بهره ببرد.

به گزارش باشگاه خرنگاران جوان، اسلامی ادامه داد: این در حالی است که نباید یک نفر، چون پولدار است، صندلی‌های پرواز را پیش‌خرید کند و به هر نرخی بخواهد به مردم بفروشد.

اسلامی تصریح کرد: ما با موضوع چارتر‌های این چنینی برخورد کردیم و قاطعانه اجازه نمی‌دهیم که کسی سد را بشکند و وضعیت رنج آور گذشته را در قیمت بلیت هواپیما ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: صندلی‌های پرواز‌های برنامه‌ای از سوی ایرلاین در سایت فروش خود و آژانس‌های طرف قرارداد باید عرض شود و مردم طبق نرخ اعلام شده بلیت شان را می‌خرند.

وی یادآوری کرد: آژانس‌هایی هم که تور دارند در زمان مجاز به فعالیت با رعایت ضوابط بهداشتی کرونایی می‌توانند با خرید صندلی از همان پرواز برنامه‌ای پاسخگو باشند، در غیر این صورت یک پرواز دیگر را می‌توانند چارتر کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها