کد خبر: 476776
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۵:۴۷:۴۱
| |

آخرین وضعیت پرونده محمد امامی

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده محمد امامی گفت: باید بگویم جلسه دادگاه غیرعلنی نیست، بلکه میان علنی بودن و انتشار جزئیات دادگاه تفاوت وجود دارد و این دادگاه کماکان به صورت علنی برگزار می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده محمد امامی
کد خبر: 476776
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۵:۴۷:۴۱

اعتمادآنلاین| چهل و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه 24 فروردین ماه) به صورت آنلاین برگزار شد و وی درباره پرونده محمد امامی توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته جلسات رسیدگی به پرونده محمد امامی یکی از متهمان بانک سرمایه برگزار شد و برهمین اساس اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره غیرعلنی شدن جلسات دادگاه محمد امامی گفت: این پرونده به لحاظ آن چه از منظر دادگاه توأم با برخی از نقائص در تحقیقات بود در دست بررسی است.

وی ادامه داد: دادگاه تصمیم گرفت تا موارد را به جای ارجاع دوباره به دادسرا خود برطرف کند تا پرونده مسیر قضایی خود را طی کند و به جهت آنچه برای رفع نقص باید مراحلی رفع شود این مسیر در حال طی شدن است و با رفع نواقص جلسات دادگاه برگزار می‌شود.

اسماعیلی درباره غیرعلنی بودن دادگاه گفت: باید بگویم جلسه دادگاه غیرعلنی نیست، بلکه میان علنی بودن و انتشار جزئیات دادگاه تفاوت وجود دارد و این دادگاه کماکان به صورت علنی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها