رئیس کمیته داوران بسکتبال:

داوران در گذشته برای خود سکو در نظر می‌گرفتند و عدالت برقرار نبوده است

فرهاد زحمتکش ، رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال می گوید: قبلا داوران برای خود سکو در نظر می‌گرفتند و در انتخاب آنها برای بازی‌ها عدالت برقرار نبوده است.

داوران در گذشته برای خود سکو در نظر می‌گرفتند و عدالت برقرار نبوده است
کد خبر: 476869
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۰۸:۳۰:۲۱

اعتمادآنلاین| فرهاد زحمتکش در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون به دلیل اختلاف با برخی داوران از آنها در مرحله نیمه‌نهایی استفاده نمی‌کند، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست. ما کسی را کنار نگذاشتیم و به نوع بازی نگاه می‌کنیم که چه داوری نیاز دارد و از آنها استفاده می‌کنیم. اگر هم کسی قضاوت نکرده، حتما نیازی نبوده و شاید بعدا داوری کنند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اگر با داوران خوب نبودیم که دعوت شان نمی‌کردیم. کسی نباید برای خودش جایگاه در نظر بگیرد. در سال‌های گذشته اینطور بوده که داوران برای خود سکو انتخاب می‌کردند. فکر می‌کردند که در چه مسابقه باشند و چه مسابقه‌ای نباشند. الان عدالت برقرار می‌شود و هرکسی که انتخاب می‌شود حتما از عهده آن بازی برمی‌آید.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه شما معتقدید قبلا عدالت نبوده است، گفت: حتما نبوده و من اینطور احساس می‌کنم. من چیزی که می‌دانم درست است و از پس آن برمی‌آیم را انجام می‌دهم و با هیچ داوری هم مشکلی ندارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها