کد خبر: 476915
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جنگ چلسی و یونایتد بر سر جذب دیبالا

مارینا گرانوفسکایا مدیر نقل و انتقالات تیم چلسی در حال مذاکره با پائولو دیبالا هافبک خلاق یوونتوس است. چلسی می‌کوشد تا با جذب این بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد را در فصل نقل و انتقالات شکست دهد.

جنگ چلسی و یونایتد بر سر جذب دیبالا
کد خبر: 476915
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مارینا گرانوفسکایا مدیر نقل و انتقالات تیم چلسی در حال مذاکره با پائولو دیبالا هافبک خلاق یوونتوس است. چلسی می‌کوشد تا با جذب این بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد را در فصل نقل و انتقالات شکست دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از اکسپرس، دیبالا این روزها شرایط خوبی در یوونتوس ندارد و همین موضوع هم باعث شده تا تیم‌های اروپایی برای جذب این بازیکن دست‌به‌کار شوند.

با شروع فصل نقل و انتقالات اروپا شایعه جدایی دیبالا از یوونتوس نیز خبر اصلی رسانه‌ها می‌شود. هرچند این بازیکن بارها ثابت کرده علاقه زیادی به بانوی پیر دارد و با رد پیشنهادهای مختلف در این تیم ماندگار شده است.

تاتنهام اولین تیم لیگ برتر جزیره بود که در سال 2019 برای جذب دیبالا اقدام کرد. هرچند توافق اولیه بین دیبالا و تاتنهام صورت گرفت، اما در نهایت این انتقال به خاطر دلایل حقوقی تحقق نیافت و دیبالا در تورین ماندنی شد.

دیبالا

این آرژانتینی خوش‌تکنیک حق پخش تصاویرش را به مدیر برنامه‌های قبلی خود واگذار کرده بود و از همین رو انتقالش به تاتنهام منتفی شد. حالا دیبالا این مشکل را برطرف کرده و تیم‌ها مشکلی برای جذب این این بازیکن ندارند. گرچه دیبالا ترجیح می‌دهد در تورین بماند، توتو اسپورت در گزارشی مدعی شده مدیران یوونتوس در صدد فروش این بازیکن در پایان فصل هستند.

به غیر از چلسی و منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن هم سخت به دنبال جذب دیبالاست. این روزها شیعاتی مبنی بر جدایی امباپه و نیمار به گوش می‌رسد و مدیران پاریس به فکر یافتن جانشینی برای آنها هستند. آنها قصد دارند دیبالا را جانشین یکی از این 2 بازیکن کنند.

هرچند جنگ برای به خدمت گرفتن دیبالا بالا گرفته، اما مدیران چلسی با ارائه پیشنهادهای جذاب سعی دارند این بازیکن را مجاب به حضور در لندن کنند.

دیبالا

رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که گرانوفسکایا مدیر نقل و انتقالاتی چلسی به دیبالا قول می‌دهد که او نفر اصلی این باشگاه شود. این در حالی است که هیچ تیمی به غیر از چلسی نمی‌تواند چنین قولی به دیبالا بدهد.

برونو فرناندز و پل پوگبا در منچستر نفرات اصلی هستند و در پاریس هم نیمار و امباپه بازیکنان اصلی به شمار می‌روند. این در حالی است که دیبالا در چلسی می‌تواند بدون رقیب نفر اول باشد.

چلسی در خط حمله ضعف‌هایی دارد و این به خوبی مشهود است. 2 مهاجم آلمانی آنها نیز هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. جذب دیبالا می‌تواند آرامش را به خط حمله این تیم بازگرداند و شرایط را برای توماس توخل بهبود بخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها