عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصول‌گرا:

باید به چهره‌های جدید در انتخابات 1400 راه داد / مخالف آمدن رئیسی در انتخابات 1400 هستم

عباس امیری‌فر گفت: باید به چهره های جدید راه داد، مردم به چهره جدید بیشتر اقبال می کنند چون معتقدند چهره های تجربه شده امتحان خودشان را پس داده اند. توصیه می کنم آقایان قالیباف و رئیسی در مسئولیت های خودشان ادامه دهند و چهره ای دیگر بیاید و مسئولیت ریاست جمهوری را به عهده بگیرد.

باید به چهره‌های جدید در انتخابات 1400 راه داد / مخالف آمدن رئیسی در انتخابات 1400 هستم
کد خبر: 476963
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۱:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| انتخابات وارد فاز جدی خود شده است اما هنوز چهره‌های اصلی برای حضور در عرصه رقابت اعلام آمادگی نکردند، از جمله آن‌ها محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی را می‌توان نام برد.

به گزارش نامه‌نیوز، عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصول‌گرا درباره احتمال کاندیداتوری رئیس قوه‌قضایه این‌گونه اظهار کرد: به عنوان یک نصیحت خدمت آقای رئیسی عرض می کنم صلاح نیست که بیاید. او دو سال تولیت قوه قضائیه را برعهده داشت، بعد از آن قریب دوسال رئیس قوه قضائیه است و انجام کارهایی را برای اصلاح و کارآمدی امور در این قوه است. معتقدم نزد مردم حالت خوبی ندارد که یکدفعه برای آنکه یک قدرت بالاتر بگیرد بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود، حال آنکه او امروز می تواند حتی رئیس جمهور را محاکمه کند.

وی افزود: رهبر انقلاب اخیرا فرموند که چهره های جدید به عرصه بیایند تا ترکیب نامزدها عوض شود. بر همین اساس با آمدن آقای رئیسی مخالف هستم. او در سال 96 کاندیدای ریاست جمهوری شد اما موفق نبود.

این فعال سیاسی درباره محمدباقر قالیباف نیز اظهار کرد: آقای قالیباف نزد مردم فردی با تجربه و جهادی محسوب می شود. او از آغاز مجلس یازدهم ریاست مجلس را برعهده دارد و در یک سال گذشته خوب کار کرده است، مخصوصا اقدام اخیر یعنی ارجاع موضوع عملکرد آقای روحانی به قوه قضائیه اقدام درستی بود. یعنی مجلس در جایگاهی است که می تواند بر عملکرد رئیس جمهور و وزرایش نظارت قوی انجام دهد.

وی یادآور شد: آقای قالیباف از یک سال پیش در جایگاه ریاست مجلس قرار دارد و یکی از سران سه قوه است، مردم انتظار دارند آقای قالیباف این مسئولیت را همچون مسئولیت های گذشته با موفقیت تکمیل کند؛ کما اینکه در یک سال گذشته کارنامه قابل دفاعی داشته است.

امیری فر گفت: باید به چهره های جدید راه داد، مردم به چهره جدید بیشتر اقبال می کنند چون معتقدند چهره های تجربه شده امتحان خودشان را پس داده اند. توصیه می کنم آقایان قالیباف و رئیسی در مسئولیت های خودشان ادامه دهند و چهره ای دیگر بیاید و مسئولیت ریاست جمهوری را به عهده بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها