طی حکمی از سوی قاضی‌زاده‌هاشمی؛

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس معرفی شد

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی حکمی یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را رئیس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان منصوب کرد.

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس معرفی شد
کد خبر: 477079
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۷:۴۲:۲۹

اعتمادآنلاین| سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس طی حکمی حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده ابهر و عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را رئیس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان منصوب کرد.

به گزارش فارس، متن این پیام به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن شجاعی

نماینده محترم ابهر، خرمدره و سلطانیه

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب و سوابقی ارزنده علمی و فقهی، جنابعالی را به سمت رئیس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان منصوب می نمایم.

شایسته است با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد ساز و کار نظارتی و تقویت مقوله خودنظارتی در مجلس شورای اسلامی و تاکیدات اخیر ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر اهمیت مرکز نظارت بر رفتار نمایندگان ، جهت کارآمدسازی و تقویت این مرکز و همچنین صیانت از جایگاه والای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم، کارگروهی را با مسئولیت خود برای این موضوع و با عضویت آقای دکتر مفتح تشکیل دهید.

تهیه و تدوین طرحی برای تصویب شدن توسط نمایندگان محترم، پیرامون بازبینی و اصلاح قانون مربوط به این هیات، ناظر بر همه مقررات ماهوی و ساختار تشکیلاتی، با هدف ایجاد سازوکارهای لازم برای نظارت دقیق‌تر این مرکز، از جمله مهمترین موارد مورد انتظار از این کار گروه می باشد.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال همه تلاش‌ها و کوشش‌های خود را در جهت تحقق وظایف محول شده بکار بندید. توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها