کد خبر: 477082
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۸:۱۷:۴۴
| |

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در محفل انس با قرآن؛

هدایت قرآن به یک منطقه محدود زندگی بشر اختصاص ندارد / چقدر غافلند کسانی که خیال می‌کنند قرآن به مسائل زندگی و سیاست و اقتصاد و حکومت کاری ندارد

رهبر انقلاب فرومدند: هدایت قرآن به یک منطقه محدود زندگی بشر اختصاص ندارد، بلکه مربوط به همه گستره عظیم زندگی بشر است و اینطور نیست که در بخشی انسان را هدایت کند و در بخش دیگری از موارد مورد زندگی بشر انسان را مهمل بگذارد و بی اعتنا عبور کند.

هدایت قرآن به یک منطقه محدود زندگی بشر اختصاص ندارد / چقدر غافلند کسانی که خیال می‌کنند قرآن به مسائل زندگی و سیاست و اقتصاد و حکومت کاری ندارد
کد خبر: 477082
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۸:۱۷:۴۴

اعتمادآنلاین| حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز مقارن با اولین روز ماه مبارک رمضان در مراسم مجازی انس با قرآن طی سخنانی فرمودند: من در سخنرانی اول فروردین در باب رتبه اقتصادی کشور آماری عرض کردم، اما چند نفر به من تذکر دادند که این آمار درست نیست و من به دفتر گفتم و بررسی کردند و بررسی کردند و معلوم شد آمار ما درست نبوده و ‌آنچه من گفتم مربوط به 5 یا 6 سال قبل بوده لذا از کسانی که به من تذکر دادند که موجب شد این اشتباه برطرف شود تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: آغاز قرآن با ذکر هدایت قرآنی آغاز شده و ده ها مورد از قرآن است که سخن از هدایت قرآن و راهنمایی ها و دستگیری ها هست و مخاطب قران همه بشریت است و ادعای قرآن این است که همه بشریت را به صراط مستقیم هدایت کند.

رهبر انقلاب تصریح کردند: هدایت قرآن به یک منطقه محدود زندگی بشر اختصاص ندارد، بلکه مربوط به همه گستره عظیم زندگی بشر است و اینطور نیست که در بخشی انسان را هدایت کند و در بخش دیگری از موارد مورد زندگی بشر انسان را مهمل بگذارد و بی اعتنا عبور کند.

ایشان با تأکید بر اینکه همه عرصه های زندگی در قرآن درس و هدایت دارد و قرآن به همه بخش های زندگی انسان ناظر و برای هرکدام از آنها راهنمایی و هدایتی دارد، فرمودند: چقدر غافلند کسانی که خیال می‌کنند قرآن به مسائل زندگی و سیاست و اقتصاد و حکومت کاری ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: هر وقتی که ما از قرآن نسبت به حادثه ای شبیه به آن حادثه استنطاق کنیم و هدایت بطلبیم قرآن کریم همین مطلب را در اختیارمان خواهد گذاشت.

ادامه دارد . . .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها