کد خبر: 477173
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۹:۴۲:۴۸
| |

نشست کار گروه مدیریت پسماند شهرستان رشت صبح امروز در فرمانداری رشت برگزارشد

علی فتح اللهی فرماندار رشت در این نشست گفت: زباله از دغدغه‌ها و اولویت‌های شهرستان رشت و استاندار گیلان است که باید در جهت مدیریت بهینه آن برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

نشست کار گروه مدیریت پسماند شهرستان رشت صبح امروز در فرمانداری رشت برگزارشد
کد خبر: 477173
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۹:۴۲:۴۸

اعتمادآنلاین| علی فتح اللهی فرماندار رشت در این نشست گفت: زباله از دغدغه‌ها و اولویت‌های شهرستان رشت و استاندار گیلان است که باید در جهت مدیریت بهینه آن برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: در این زمینه باید با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه درباره چگونگی به حداقل رساندن زباله و تفکیک آن از مبدا، در جهت کاهش انتقال زباله به سراوان هرچه بیشتر تلاش شود.

فرماندار رشت تاکید کرد: در این خصوص علاوه بر اقدامات عملی صورت گرفته، اقدامات فرهنگی و آموزشی نیز در نظر گرفته شده که در بخش آموزشی روستا‌هایی را در قسمت‌های مختلف شهرستان شناسایی کردیم.

فتح اللهی افزود: با آموزش‌های لازم توانستیم میزا ن تولید زباله‌تر در این روستا‌ها را به صورت دفن در محل و به طور کاملا ارگانیک به صفر برسانیم که این امر نیز باعث کاهش ورودی به منطقه سراوان نیز شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه آغاز فعالیت کارخانه کود آلی رشت نیز شهرداری رشت با تمام توان به دنبال بهره برداری هرچه سریعتر از این کارخانه است که با تمهیدات لازم این کارخانه در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها