کد خبر: 477188
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۲:۰۳:۰۰
| |

محمد عطریانفر:

مشارکت انتخابات 55 درصد است/ رئیسی شاید مثل کروبی شد!/ ظریف می‌آید

رئیسی از کروبی درس بگیرد. من می خواهم توصیه کنم اگر چنانچه جریان اصولگرا به این داستان دل بسته است، حادثه آقای کروبی را از نظر دور ندارد. در واقع حتما کاندیدا شدن برای دومین‌بار به معنای بیشتر شدن آرا نیست.

مشارکت انتخابات 55 درصد است/ رئیسی شاید مثل کروبی شد!/ ظریف می‌آید
کد خبر: 477188
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: جبر زمانه و منحصرشدن امر منافع ملی، ظریف را مجبور می‌کند می آید. ما به صفت جبهه‌ای ظریف و به صفت حزبی، محسن هاشمی را برگزیده ایم.

*به گزارش خبرآنلاین، به صراحت عرض می کنم کف مشارکت بالای 55 درصد است. اگر از 60 درصد بالاتر نرود.

*قطعا هاشمی تکرار نشدنی است. الان در این زمان بسیاری شاخص ها تنازل پیدا کرده و همه چیز دچار تنزل شده و آن صداقت سابق و آن حجم از اخلاصی که در سطوح عالی قدرت آن زمان بود الان وجود ندارد. ما قطعا هاشمی نداریم ولی می توان چهره ای شبیه به او را با مدیریت بسازیم. ما باید این را به یک رقابت کاملا معنادار تبدیل کنیم.... از نظر من الان لاریجانی و ظریف، هرچند تفاوت بسیاری بین آنهاست ولی چنین شباهتی مدنظر است.

*ما به صفت جبهه ای ظریف و به صفت حزبی، محسن هاشمی را ( به عنوان کاندیدا) برگزیده ایم.

*آقای محمد خاتمی را به صفت ذاتی، اخلاقی و فکری در مقایسه با دیگر گروه های اصلاحات به کارگزاران نزدیک تر می بینیم.

*اگر آقای رئیسی بیایند باید معادلات را به گونه ای دیگر مطالعه کنیم. بالاخره تجربه 16 میلیون رای برای ایشان تجربه مهمی است.

*رئیسی از کروبی درس بگیرد. من می خواهم توصیه کنم اگر چنانچه جریان اصولگرا به این داستان دل بسته است، حادثه آقای کروبی را از نظر دور ندارد. در واقع حتما کاندیدا شدن برای دومین بار به معنای بیشتر شدن آرا نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها