کد خبر: 477303
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار با سیدحسن خمینی:

نسل جوان دنبال پرچمی می‌گردند که حول آن کار کنند

دبیرکل حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه دوستداران امام در سراسر کشور در غربت به سر می‌برند، گفت: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی‌تر از نسل ما هستند و می‌توان اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می‌گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند.

نسل جوان دنبال پرچمی می‌گردند که حول آن کار کنند
کد خبر: 477303
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه دوستداران امام در سراسر کشور در غربت به سر می برند، گفت: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی تر از نسل ما هستند و می توان اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند.

به گزارش جماران، الیاس حضرتی در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با سید حسن خمینی، گفت: اندیشه های حضرت امام ریشه در اندیشه های امیرالمؤمنین(ع) و مبانی دینی ما دارد و ریشه در تجربه های 100 ساله از مشروطه به این طرف دارد که بعضی ها گفتند فقط اسلام و بعضی ها گفتند فقط مردم و اسلام را کنار گذاشتند. امام فرهنگ ایرانی و مبانی دینی را با هم تلفیق کرد و از آن جمهوری اسلامی را بیرون آورد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی خطاب به یادگار امام اظهار داشت: شما این پرچم را داشته باشید و بگذارید یارانتان و دوستداران امام در سراسر کشور که الآن به نظر من در غربت و پراکندگی به سر می برند این مسیر را ادامه بدهند والّا انتخابات ریاست جمهوری تمام می شود و فراز و فرودهایی هم دارد. البته ما با خطرات جدی مواجه هستیم ولی مهمتر از آنها خطر بی هویتی است که دامنگیر ما و نسل جوان شده است.

وی تأکید کرد: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی تر از نسل ما هستند و می شود اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند. شما خواسته یا ناخواسته به وسط میدان آمده اید. قصد انتخابات کرده بودید و شخصیت بزرگی به حضرتعالی گفته اند که مصلحت نیست و شما هم خیلی درست و منطقی آن را پذیرفتید.

حضرتی افزود: بخشی از گرایش و لیز خوردن مملکت به سمت برخی تفکرات خاص، شاید واقعا مقصرش تندوی های اصلاح طلبان و فقدان پرچمداری بود که با قوت و ایمان و یقین از افکار و اندیشه امام دفاع کند و بگوید اگر امام امروز بود قطعا می توانست مباحث را با مسائل روز تنظیم کند و جوانان هم دین گریز نمی شدند. پرچمی نیاز هست که به نظر من خلأ آن در مملکت خیلی زیاد است. تأکید من روی این مسأله است و امیدوارم حضرتعالی با ورودتان به این عرصه خواسته یا ناخواسته جزو مباحث هستید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها