وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توقف تعدادی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن:

امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توقف تعدادی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهرها به دلیل کارشکنی شهرداری گفت: امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد.

امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد
کد خبر: 477346
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۵:۳۲:۵۳

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی با اشاره به توقف چند ماهه پروژه اقدام ملی مسکن واوان واقع در شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد: در یک سری از شهرهای کشور، به خاطر شرایطی که شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که مرتبط بودند پیش آوردند، پروژه‌های مسکن در مراحلی متوقف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی گفت: امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که دیگر گفتن این موضوعات سودی ندارد.

اسلامی با یادآوری شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و ضرورت عمل به آن تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد دیگر کسی مزاحمتی برای این‌گونه پروژه‌ها ایجاد نکند و ساخت و تکمیل پروژه‌ها ادامه پیدا کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره میزان پروژه‌های متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور گفت: این‌گونه پروژه‌های متوقف مانده در سطح کشور کم هستند.

گفتنی است پروژه 800 واحدی اقدام ملی مسکن واوان که به دلیل برداشت متفاوت پیمانکار از قرارداد و موانعی که از سوی برخی نهادها ایجاد و متوقف شده بود، با دستور وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی آن مانع زدایی شد و به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، این پروژه در سه شیفت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها