کد خبر: 477351
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۴:۵۲:۴۱
| |

شادی بحث برانگیز شارجه به سبک آل کثیر برای مسابقات آسیایی نیست!

شادی بحث برانگیزی از باشگاه الشارجه مقابل نیروی هوایی عراق دست به دست می‌چرخد که با نگاهی ساده به پیراهن‌ها متوجه خواهیم شد که این شادی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیست.

شادی بحث برانگیز شارجه به سبک آل کثیر برای مسابقات آسیایی نیست!
کد خبر: 477351
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۴:۵۲:۴۱

اعتمادآنلاین| چهارشنبه شب در دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تیم الشارجه مقابل نیرو هوایی عراق به برتری یک بر صفر رسید.در این مسابقه خالد باوزیر تک گل شارجه را به ثبت رساند و باعث شد تا این تیم در اولین گام به برتری دست یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از این اتفاق، شادی پس از گلی در رسانه‌ها دست به دست چرخید و برخی عنوان کردند که این تیم پس از گلزنی به نماینده عراق، شادی جنجالی عیسی آل کثیر را دوباره ثبت کرده است.

با نگاهی ساده متوجه خواهیم شد که شادی مذکور برای تیم شارجه است ولی به بازی چهارشنبه ارتباطی ندارد زیرا اسپانسر روی‌ لباس‌ها کاملا متفاوت است و مشخص است که این شادی در بازی چهارشنبه شب رخ نداده است.

لباس شارجه در لیگ امارات با لباسش در لیگ قهرمانان آسیا کاملاً متفاوت بوده و پیراهنی که در فیلم‌ها دست به دست می‌چرخد به مسابقات لیگ امارات برمی‌گردد و ربطی به گل شارجه مقابل نیروهوایی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها