کد خبر: 477386
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

مهم‌ترین دغدغه این روزها نماینده مجلس/ مردم؟ کرونا؟ نه! دولت جدید

برای حل مشکلات مردم تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی واجب است.

مهم‌ترین دغدغه این روزها نماینده مجلس/ مردم؟ کرونا؟ نه! دولت جدید
کد خبر: 477386
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت کمیته متبوعش گفت: ابتکار تشکیل کمیته احزاب و تشکل‌ها در اواخر سال 97 شکل گرفت که نتیجه آن حضور هماهنگ و یکدست مجموعه احزاب انقلابی در انتخابات مجلس یازدهم شد.

وی با بیان این که جلسات کمیته احزاب و تشکل‌ها بعد از انتخابات مجلس بدون وقفه ادامه پیدا کرد، افزود: در دور جدید 16 جلسه برگزار شد که نمایندگان 34 تشکل انقلابی در آن جلسات حضور پیدا کردند. به هر حال ما در گام دوم انقلاب به سر می‌بریم و احزاب هم می‌توانند بخش مهمی از بیانیه گام دوم را به عهده بگیرند.

وی همچنین معضل کنونی را ناکاآرمدی و ضعف مدیران دولتی عنوان کرد و با بیان این که باید با اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلاب، با تیم قوی و برنامه‌ای کارآمد وارد صحنه انتخابات شد، تاکید کرد: تمام تلاش ما جهت حل مشکلات مردم و سربلندی ایران است. از این رو بر این باور هستم برای حل مشکلات مردم تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی واجب است.

رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان این که اگر همه با هم یکی شویم باز هم گردنه‌های سخت و کارهای بسیاری برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی پیش رو داریم، اظهار کرد: کمیته احزاب و مجموعه احزاب انقلابی تمام تلاش خود را برای وحدت در انتخابات پیش رو به کار خواهند بست؛ وحدتی که رسیدن به آن ممکن است و دور از دسترس نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها