کد خبر: 477388
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۰:۰۵:۰۰
| |

«حکومت افراطی و یکدست» به نتیجه نمی‌رسد

باید عقیده و مشرب سیاسی خودمان و خطری که پیش رو است را بگوییم. به نظر من واقعا حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است. همه نسبت به مملکت، آینده، فرزندانمان و گذشته تاریخی‌مان مسئولیت داریم.

«حکومت افراطی و یکدست» به نتیجه نمی‌رسد
کد خبر: 477388
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسن خمینی گفت: برای یک جریان سیاسی از نظر حیات سیاسی خودش بعضی وقت‌ها شکست‌ها زمینه پیروزی‌های بعدی است.

به گزارش آرمان ملی، آقای هاشمی اگر سال 84 نمی‌آمد و شکست نمی‌خورد، 92 نمی‌بُرد. یعنی خیلی وقت‌ها این گونه است که فرد باید از شکست این مرحله برای گام بعدی توشه‌ای بردارد.

یادگار امام بیان کرد: شرط موفقیت این است که صادقانه به مردم بگویید مسیری که قرار است طی شود اشتباه است و به نتیجه نمی‌رسد. لزومی هم ندارد همه حرف بنده و شما را قبول کنند، کما اینکه هیچ تضمینی هم وجود ندارد که همه باید من را دوست داشته باشند و یا قبول داشته باشند.

وی ادامه داد: همیشه عده‌ای هستند که از بنده خوششان می‌آید و عده‌ای هم هستند که بدشان می‌آید؛ یک عده هستند که حرف من را قبول می‌کنند و یک عده هم هستند که حرف من را قبول نمی‌کنند ولی معنایش این نیست که ما حرف خودمان را نزنیم. یعنی نه مرعوب موج افراطی مهاجم فحاش شوید و نه مرعوب موجی که مقابل است و می‌گوید شما چرا این حرف را می‌زنید.

سید حسن خمینی اظهار کرد: باید عقیده و مشرب سیاسی خودمان و خطری که پیش رو است را بگوییم. به نظر من واقعا حکومت یکدست افراطی برای کشور خطرناک است. همه نسبت به مملکت، آینده، فرزندانمان و گذشته تاریخی‌مان مسئولیت داریم؛ تلقی من هم این بود که شاید بتوانیم کاری کنیم که این امر در مورد شخص بنده دیگر امکانش فراهم نیست، اما نه به این معنا که به عنوان یک کنشگر، فعال، توصیه کننده و همدل حضور نداشته باشم؛ بلکه در عرصه حضور خواهم داشت.

وی افزود: به هر حال اولین مسأله این است که باید سعی کنید امید را به جامعه برگردانید. مردم خیلی ناامید و قهر هستند و حق هم دارند. چراکه در این سال‌ها روش‌های درستی در مواجهه با جامعه انجام نگرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها