سعید سعدی:

سعی کرده ایم فاز نهایی سریال جذاب تر از سه فصل قبل باشد

سریال بچه مهندس یکی از آثار موفق رسانه ملی در دو سه سال اخیر است که با توجه به موضوع خاص و ساختار متفاوتی که در روایت داشت توانست مخاطبانش را درگیر کند شاید در قدم اول نه صاحبان اثر و نه مدیران سیما حدس می‌زدند که این سریال بتواند تا این اندازه به اقبال دست پیدا کند اما موقعیت‌ها و شخصیت‌های این سریال عواملی بودند تا سعید سعدی این مجموعه را برای کنداکتور پر طرفدار ماه مبارک رمضان تحویل آنتن شبکه دو بدهد گفت‌وگوی این تهیه‌کننده در خصوص فصل جدید این سریال در ذیل می‌آید.

سعی کرده ایم فاز نهایی سریال جذاب تر از سه فصل قبل باشد
کد خبر: 477403
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۷:۵۱:۳۷

اعتمادآنلاین| سعید سعدی تهیه‌کننده در خصوص داستان و ساختار سریال «بچه مهندس 4» گفت: ساختار سریال «بچه مهندس» نمایشی است که مانند فصول قبل به زندگی جواد جوادی که کاراکتر اصلی است بر می گردد و از زمان کودکی تا کنون درحال پیگیری سیر تکاملی آن در طول کار هستیم.

به گزارش برنا، او در این خصوص که چقدر کار را برای ماه رمضان مناسب می بیند بیان کرد: سریال بچه مهندس کار خاص ماه رمضان نیست و به خاطر وجهه های ارزشی و اخلاقی که در این سریال مشهود است در ماه رمضان به پخش می رسد و به دلیل نوع ساختار و محتوایی که دارد هیچ تناقضی ندارد که در این ماه مبارک پخش شود.

سعید سعدی در این باره که با توجه به افزایش علاقه مخاطبان به شبکه نمایش خانگی چقدر معتقد است که فصل نهایی بچه مهندس بتواند یک سریال موفقی در ماه رمضان باشد و به ماندگاری برسد اظهار کرد: ما تمام انرژی خود را گذاشته ایم که از نظر محتوا و از نظر اجرا کار را به گونه ای پیش ببریم که بتوانیم نظر مخاطبین را جلب کنیم.

به طور کل فصل چهارم این سریال نسبت به سه فصول قبل با تلاش بیشتری ساخته شده و از لحاظ ریتم و ضرب آهنگ و نوع قصه پردازی نیز با دقت زیاد بدان پرداخته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها