کد خبر: 477474
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۰:۳۵:۰۷
| |

مورینیو:

اهمیتی به حرف‌های «پوگبا» نمی‌دهم

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: صحبت‌های «پول پوگبا» کمترین اهمیتی برای من ندارد زیرا قرار نیست خودم را درگیر صحبت‌های دیگران کنم.

اهمیتی به حرف‌های «پوگبا» نمی‌دهم
کد خبر: 477474
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۰:۳۵:۰۷

اعتمادآنلاین| «پول پوگبا» هافبک فرانسوی منچستریونایتد اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی از سیاست‌ها و روش‌های مدیریتی سرمربی پیشین شیاطین سرخ انتقاد و او را با سرمربی فعلی یعنی «اوله گونار سولسشر» مقایسه کرد. پوگبا گفته بود که "سولسشر هیچوقت علیه بازیکنان اقدام نمی‌کند. "

به گزارش روز شنبه ایرنا، وی همچنین در مصاحبه با اسکای اسپرت عنوان کرده بود که شاید اوله ستاره‌های خود را برای ترکیب انتخاب نکند اما اینطور نیست که آن‌ها را به طور کامل کنار بگذارد. این تفاوت بزرگ سولسشر و مورینیو است.

هافبک منچستر یونایتد ادامه داد: من یک رابطه بسیار خوب با مورینیو برقرار کردم و همه شاهد این موضوع بودند اما فردای آن روز نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است. این همان موضوع عجیبی است که از مورینیو دیدم. من نمی‌توانم در این مورد توضیحی بدهم چرا که خودم هم نفهمیدم دلیل این کار چه بوده است.

«ژوزه مورینیو» آقای خاص فوتبال نیز پس از دیدار تاتنهام در جواب این ستاره اظهار کرد: به خیلی از صحبت ها اهمیتی نمی‌دهم و حرف‌های پوگبا نیز کمترین اهمیتی برای من ندارد. اصلا علاقه ندارم خودم را درگیر این صحبت‌ها کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها