پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت روز ارتش

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرارسیدن 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت روز ارتش
کد خبر: 477485
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۱:۰۸:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرارسیدن 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش فارس، متن پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه بدین شرح است:

به فضل پروردگار ، امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه های پاک و مقدّس است، این خیلی باارزش است. (فرماندهی معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در شرفیابی فرماندهان ارتش در 28 فروردین سال1396)

29 فروردین ماه که یاد آور و فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان فشانی ها و مجاهدت های دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های ماندگار و فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی است را به جناب عالی، آحاد فرماندهان و کارکنان شریف و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران که در صحنه های مختلف جهاد و ایثار دفاع مقدّس و سال‌های پر فراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدر شناس ایران پیشتاز و نقش آفرین بوده است، امروز با سخت کوشی و شجاعت، تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت رسانی به جامعه، بسیج نموده و منشاء خیرات و برکات کم نظیری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره مجاهدت ها و ایثارگری های تمامی شهدای بزرگوارو جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات بیش از پیش جناب عالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان پر صلابت و ولایتمدار را در میدان های مختلف خدمت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

28/01/1400

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها