آغاز عرضه مرغ بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره ای تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اعلام کرد: از امروز/شنبه/ عرضه مرغ بسته‌بندی در فروشگاه های زنجیره ای سطح استان آغاز شد.

آغاز عرضه مرغ بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره ای تهران
کد خبر: 477495
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۱:۴۲:۲۵

اعتمادآنلاین| حشمت الله عسگری امروز در جلسه کمیته ساماندهی مرغ با اشاره به ابلاغ مصوبه عرضه مرغ قطعه بندی شده اظهار داشت: مازاد مرغ مغازه ها، قطعه بندی و بسته بندی می شود و در اختیار فروشگاه ها قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: 96 واحد فعال در زمینه قطعه بندی و بسته بندی مرغ داریم که بیش از 200 تُن مرغ نیاز دارند که برنامه ریزی برای تامین این نیاز انجام شده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: ایجاد سامانه ای جهت ساماندهی توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ ضروری است تا تامین، توزیع و عرضه مرغ بر اساس ساختار درست انجام شود.

عسگری خاطرنشان کرد: باید مرغ از شکل توزیع سنتی در بازار بهمن و سپس به سمت میادین و صنوف تغییر کند و بر مبنای سامانه به شکل مناسب ساماندهی شود تا مشکلات در تامین ضروریات زندگی مردم ایجاد نشود.

گرانی و کمبود مرغ از نیمه دوم سال گذشته کلید خورد و برخی دلالان آتش بیار این موضوع شدند.

پس از آن عرضه مرغ با نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار آغاز شد اما ایجاد صف های طولانی موجب شد که تلاش دولت برای تامین این نیاز اساسی مردم بیش از پیش شود و عرضه گسترده تر مرغ در تهران برای کاهش صف خرید و قیمت این محصول آغاز شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها